[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt hoor, ben echt benieuwd wat we gaan krijgen.
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Duitsland de 30e en kom ik ook langs Holten.
Na de goede verhalen wil ik hier zeker een kijkje gaan nemen.

Stefan, kun je niet elke dag een spoiler doen, tot de opening :D

Steeeeef ik moet die fakkels hebben ! doe eens mooie aanbieding , kortingscode #stefan50%

Succes weer dit jaar man ! Hopelijk kan je lekker los gaan met je winkel :holland:

Vind het mooi om te zien dat je een gigantische weerbaarheid hebt en in mijn ogen een steengoede ondernemer bent! 5 paginas vol en de webshop nog niet eens open. Ik ga dit jaar ook een kijkje nemen

Steeeeef ik moet die fakkels hebben ! doe eens mooie aanbieding , kortingscode #stefan50%

Succes weer dit jaar man ! Hopelijk kan je lekker los gaan met je winkel :holland:

Fakkels zijn op... Er kwam iemand langs van de andere kant van de wereld en heeft een één of andere blinker show gehouden...

Betalingen

Ik kreeg enkele opmerkingen m.b.t. de 'standaard' 50% aanbetaling van het totaalbedrag en de overige 50% voldoen tijdens het afhalen bij ons gezien de coronatoestanden en onzekerheden..

Er is toch blijkbaar behoefte om alles gelijk vooraf te voldoen en die mogelijkheid is nu ingebouwd tijdens het bestelproces.

Standaard betaal je dus nu 50% op alle F2 producten en 100% op cat. F1 omdat je F1 ook direct kunt afhalen evt.

Wil je 100% betalen dan kun je deze optie aanvinken en krijg je van ons na de bestelling een tikkie/betaalverzoek om de resterende 50% te voldoen.

De 50% regeling blijft lopen tot 1 december 2021.

Betalingen

Ik kreeg enkele opmerkingen m.b.t. de 'standaard' 50% aanbetaling van het totaalbedrag en de overige 50% voldoen tijdens het afhalen bij ons gezien de coronatoestanden en onzekerheden..

Er is toch blijkbaar behoefte om alles gelijk vooraf te voldoen en die mogelijkheid is nu ingebouwd tijdens het bestelproces.

Standaard betaal je dus nu 50% op alle F2 producten en 100% op cat. F1 omdat je F1 ook direct kunt afhalen evt.

Wil je 100% betalen dan kun je deze optie aanvinken en krijg je van ons na de bestelling een tikkie/betaalverzoek om de resterende 50% te voldoen.

De 50% regeling blijft lopen tot 1 december 2021.

Betekend dit dat we de overige 50% ook cash kunnen betalen?
Ik vraag dit voor een vriend die veel cash geld heeft en zn vrouw niet hoeft te weten hoeveel er aan vuurwerk op gaat...

Betekend dit dat we de overige 50% ook cash kunnen betalen?
Ik vraag dit voor een vriend die veel cash geld heeft en zn vrouw niet hoeft te weten hoeveel er aan vuurwerk op gaat...

Bestellingen door het jaar heen zijn toch nooit cash.
Die als doel hebben laatste 3dagen van het jaar ophalen.
Dan kan die vriend toch kiezen om 50% nu te betalen en 50% bij afhalen met cash.
Zo staat maar een gedeelte zichtbaar op de afschriften van de bankrekening.

Bestellingen door het jaar heen zijn toch nooit cash.
Die als doel hebben laatste 3dagen van het jaar ophalen.
Dan kan die vriend toch kiezen om 50% nu te betalen en 50% bij afhalen met cash.
Zo staat maar een gedeelte zichtbaar op de afschriften van de bankrekening.
Ik denk dat dat precies is hoe hij het bedoelt. 50% op dit moment betalen via de rekening, en Stefan de rest van z'n geld in z'n handen drukken op de dag dat je het ophaalt. Snap dat wel, scheelt je een paar klappen in de nek van de vrouw.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dat precies is hoe hij het bedoelt. 50% op dit moment betalen via de rekening, en Stefan de rest van z'n geld in z'n handen drukken op de dag dat je het ophaalt. Snap dat wel, scheelt je een paar klappen in de nek van de vrouw.

Ow ik dacht bij 100% vooraf betalen.
Aangezien de 50 50 dacht ik bij ieder1 bekend was door de email

50% via rekening en dan de vraag rest cash inplaats van een tikkie.
Vandaar mijn reactie.
foutje vanuit mijn kant :tongue2:

Laatst bewerkt:
spam !

Het zijn wel echt toppers hoor steef ! ik had het nooit verwacht.
man wat mis ik het alweer..... , paar 3 weken terug en het lijkt wel een eeuwigheid :-(

Wat een ontzettend leuke film zeg, mooi gedaan hoor. Muziek is ook echt een goede toevoeging.

Mogen de ABA singleshots ook niet meer? Deze vallen toch onder de categorie mines?

Of zaten deze sowieso niet meer in jullie assortiment

Gaat de site trouwens zondagnacht precies open wanneer de timer afloopt?

Op de FB pagina van vuurwerk-holten staat: ''1 februari, einde dag gaat de webshop online en kun je zien wat we aanbieden en gelijk bestellen!''

Dus dat wordt 's avonds op de bank bestellen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan