[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanfreak

VWC lid
VUURWERKSTORE HOLTEN - 10 JAAR
www.vuurwerkholten.nl

Vuurwerkstore Holten is een vuurwerkwinkel gelegen in het Overijsselse Holten (Nabij Deventer). We proberen een zo compleet mogelijk assortiment samen te stellen en aan te bieden met producten uit Europa die geschikt zijn voor de Nederlandse markt.

De winkel opent in 2021 op maandag 6 december de deuren aan de Kerkstraat 6 voor het 10e verkoopjaar! Een mooi jubileumjaar en we hopen dan ook van harte dat we dit jaar ons ding weer volledig kunnen doen! In dit Topic zullen we dan ook weer diverse acties aanbieden en ja, ook de CGKA (Compleet Gestoorde Knalharde Acties) zullen ook zeker weer van de partij zijn!

10 jaar Vuurwerkstore Holten - feestje
Op zaterdag 25 september geven we een verjaardagsfeestje met veel vuurwerk en een lekker hapje eten. Omdat er door coronamaatregelen telkens aanpassingen nodig zijn kun je alle actuele info over dit feestje hier vinden:

10 jaar vuurwerkstore Holten

avatorfacebook.jpg

50/50 mogelijkheid
Iedereen die een voorbestelling plaatst betaald dit jaar 50% aan op het totale bedrag. De overige 50% betaal je pas bij het afhalen van je vuurwerk tijdens de verkoopdagen. Ongeacht of je nu al besteld zodra we online zijn of vlak voor de Kerst. Mocht er dit jaar onverhoopt dus toch een verbod komen dan delen wij als verkoper en jij als klant het risico. Uiteraard betalen we bij een verbod de betaalde 50% terug! Kijk het filmpje voor verduidelijking.

Met een vaste club enthousiaste vuurwerkliefhebbers staan we klaar om vuurwerk kopend Nederland te voorzien van voldoende kruit! Met 10 ton opslag bij de winkel en een bunker in Duitsland hebben we genoeg opslag om iedereen te voorzien van vuurwerk!

Vuurwerkshow
De datum voor onze vuurwerkshow in 2021 zal zaterdag 18 december zijn als het allemaal weer kan en mag.

Webshop
We willen 1 februari weer online met de webshop! Als de winkels dan ook weer open mogen dan zijn onze stadionfakkels en ander cat. 1 vuurwerk ook weer af te halen in onze winkel!

Assortiment
Momenteel bestaat ons assortiment uit de volgende merken:

- Hoops
- Tropic
- Katan
- Broekhoff
- Magnum Vuurwerk
- Nico Feuerwerk
- Wolff Vuurwerk
- Vuurwerkstore Holten
- Lonestar Fireworks
- Pyroshow

Voor vragen en tips, stuur gerust een mail naar onderstaand mailadres.

Met vriendelijke groet,

Stefan Schöppers

Vuurwerkstore Holten
Kerkstraat 6
7451 BM Holten
Web: www.vuurwerkholten.nl
Mail: [email protected]

logovws10jaar.jpg

Laatst bewerkt:
Ik schrijf em vast in mijn agenda!

Alvast van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Hopelijk groots vieren dit jaar!

Dank je Stefan, voor de aankondiging van jou show. Eindelijk weer iets om naar uit te kijken. Staat in de agenda.

Gefeliciteerd met dit jubileum! Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal staat te gebeuren bij jullie, vorig jaar heb ik genoeg moois langs zien komen!

Mooi jubileum stefan! Ik zorg dat ik klaar zit op 1 feb, kijken of er alvast wat moois te scoren valt.

Maak er een mooi jubileumjaar van Stefan! Ik zit op 1 februari klaar om mooie producten uit te zoeken:D

Hoi Stefan en team,

Nog de beste wensen voor 2021. Hopelijk een mooi vuurwerkjaar, waarin alles weer mag en kan. Ik moet je bedanken voor de gekleurde sterretjes die ik bij je opgehaald heb afgelopen jaar, de kleine meid vond het helemaal geweldig!! Hopelijk heb je die in februari ook weer dan kom ik ze zeker een keer halen. Kijk uit naar de vuurwerkshow in december hopelijk net zo mooi als in 2019 die staat netjes op dvd in de kast. Kortom hopelijk weer knallende acties en tot snel.

Groetjes Robin

Gefeliciteerd met dit jubileumjaar, dat het maar mag knallen!
Mooie actie, vind het tof om te zien hoe er aan de klant wordt gedacht en hoe persoonlijk je het maakt met de film erbij.

Succes maar weer! :D

Mooie actie om de twijfelaars en de wellicht in (tijdelijk) minder gunstige financiele staat verkerende klanten tegemoet te komen.

Allereerst van harte gefeliciteerd met dit geweldige jubileum. 10 jaar is een mooi aantal jaren dat jij en het voltallige team jullie inzetten in de mooiste branche van Nederland: vuurwerk!

Ik kijk ontzettend uit naar het doorgaan van jullie vuurwerkshow. De laatste editie (2019) helaas niet bezocht, maar dit jaar moet het er dan toch van komen. Ook kijk ik uit naar de opening van de webshop met de vele aanbiedingen. In 2019 ben ik in de shop geweest en het afhalen etc. was bijzonder goed geregeld. Wie weet zien we elkaar aan het einde van het jaar weer. Top hoe alles op poten wordt gezet en er écht mee wordt gedacht met de klant. Bedankt daarvoor! :thumbsup:

Goedemiddag,

Alweer 10 jaar, gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal.

Misschien een kleine tip,

- Hoops
- Tropic
- Nico Feuerwerk
- Vuurwerkstore Holten
- Lonestar Fireworks

Voor mij en velen onbekende producten, misschien kan je hier bijvoorbeeld 1 september een kleine demo van schieten. Desnoods net over de grens als dat goedkoper is.

Zo kunnen de liefhebbers eens kennis maken met deze producten. Lonestar ben ik zelf heel erg benieuwd naar.

Groetjes.

Gefeliciteerd met het jubileum. Geweldig om te zien dat de site binnenkort alweer opengaat. Ben alvast erg benieuwd. Respect hoe jij keer op keer goed op de situatie inspeelt en jezelf weet te onderscheiden met de 50/50 regeling of de te gekke belevingsruimte als voorbeeld. Laten we hopen dat dit een veel beter jaar gaat worden en dat het 18 december één groot spektakel kan worden. Alvast een goede verkoop en spetterend jubileumjaar gewenst!

Wat fijn dat jullie binnenkort online gaan. Weer wat leuks om naar uit te kijken!
18 december staat genoteerd :thumbsup:. Lijkt me heerlijk om weer een show/demo te bezoeken. Dat heb ik toch wel gemist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan