vuurwerkfreakk
VWC lid
Sterkte met alles Stefan, als iemand duidelijk is geweest in de media over de situatie was jij het wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb de mail ook ontvangen, het is mij alleen niet helemaal duidelijk aan wie/waarvoor ik precies doneer als ik daarvoor kies?Er is zojuist wederom een mail uit gegaan naar iedereen die een bestelling heeft lopen. Mocht je deze niet hebben ontvangen? Kijk even in de spam of laat het ons weten, dan sturen we hem na.
Heb de mail ook ontvangen, het is mij alleen niet helemaal duidelijk aan wie/waarvoor ik precies doneer als ik daarvoor kies?
Duidelijk, ik was even in de war omdat er in de eerdere mail ook dingen stonden over het kortgeding, dus dacht ik dat het misschien daarvoor was.Het idee voor donatie is ontstaan omdat dit spontaan werd/wordt aangeboden aan ons. Je doneert aan ons als winkel als steuntje in de rug. Maar terug betalen of omzetten naar cat. 1 is even goed je recht. Zo proberen we iedereen te dienen.
Dat mag helaas niet.Cat 1 mag zeker ook niet per post verzonden?
Cat 1 mag zeker ook niet per post verzonden?