[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele duidelijke mail, waarvoor dank. We wachten nog even rustig af en in godsnaam hoop ik jullie te zien op 30 december … :rolleyes:

Morgen is onze winkel open van 13.30 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. We hebben ook weer knetterlinten, crackling balls en ander cat 1 binnen gekregen!

Het huidige assortiment is te bekijken op www.vuurwerkholten.nl

Er is zojuist wederom een mail uit gegaan naar iedereen die een bestelling heeft lopen. Mocht je deze niet hebben ontvangen? Kijk even in de spam of laat het ons weten, dan sturen we hem na.

Duidelijke mail en ik snap je frustratie helemaal !
Voor mij geen Cat1 dit jaar , dus kom volgend jaar graag bij je terug ...

Er is zojuist wederom een mail uit gegaan naar iedereen die een bestelling heeft lopen. Mocht je deze niet hebben ontvangen? Kijk even in de spam of laat het ons weten, dan sturen we hem na.
Heb de mail ook ontvangen, het is mij alleen niet helemaal duidelijk aan wie/waarvoor ik precies doneer als ik daarvoor kies?

Heb de mail ook ontvangen, het is mij alleen niet helemaal duidelijk aan wie/waarvoor ik precies doneer als ik daarvoor kies?

Het idee voor donatie is ontstaan omdat dit spontaan werd/wordt aangeboden aan ons. Je doneert aan ons als winkel als steuntje in de rug. Maar terug betalen of omzetten naar cat. 1 is even goed je recht. Zo proberen we iedereen te dienen.

Het idee voor donatie is ontstaan omdat dit spontaan werd/wordt aangeboden aan ons. Je doneert aan ons als winkel als steuntje in de rug. Maar terug betalen of omzetten naar cat. 1 is even goed je recht. Zo proberen we iedereen te dienen.
Duidelijk, ik was even in de war omdat er in de eerdere mail ook dingen stonden over het kortgeding, dus dacht ik dat het misschien daarvoor was.

Anyway..ga er even over nadenken want ik gun het jullie van harte en hoop volgend jaar eindelijk eens in die mooie nieuwe winkelruimte te kunnen kijken. (beetje ver rijden als ik niks kom ophalen)

We hebben weer e.e.a. aan cat. 1 binnen gekregen:

- Golden Fountains
- Crackling tubes (knetterrotjes)
- FireBowls (goede cracklingballen)
- 70 cm sterretjes
- Emmertje Vuurwerk.

Als het goed is krijgen we volgende weken een aanhanger vol grondbloemen binnen! 25 stuks per pakje voor € 2,25.

Zie hier onze openingstijden van de winkel tot het einde van het jaar:

openingstijden2021.jpg

Sternschnuppen Stabe

Rechtstreeks vanuit Italië! Nergens anders in Nederland te verkrijgen! Zeer bijzondere waterval sterren van PyroUnion! 12 stuks in een zakje voor € 9,95! Deze sterren duren maar liefst 2 minuten per stuk dus je hebt er lang plezier van!

Bekijk het filmpje en ze zijn te bestellen via onderstaande link of haal ze direct af in onze winkel tijdens openingstijden!

Bestel ze hier: https://bit.ly/3GnJySY

Inderdaad, heel bijzonder om te zien dat je watervalsterren hebt in CAT.1
Als ze hier te koop waren voor die tientje dan had ik deze zeer zeker gekocht.

Ik zie de berichtgeving op rtv Oost Stefan. Wat een gedonder in wat een mooi jubileum jaar had moeten zijn/worden. Succes en sterkte er mee !

Beste menschen,

Zojuist heeft de gemeente Rijssen-Holten ons pand gesloten op de bevindingen van de vondsten van de inspectie. De hoofdzakelijke reden van sluiting is de vondst van zogeheten shells. Dat er shells zijn gevonden klopt, alleen betreffen dit dummie exemplaren, dus vuurwerk wat NIET ECHT IS en deze hingen ter decoratie in de winkel. In de brief staat dat deze shells door de inspectie zijn ingedeeld in de zwaarste categorie vuurwerk 1.1G Massa explosief.... Jawel een stukje papier wat aangerekend wordt als 1.1G massa explosief.

De gemeente kon door deze reden geen andere keus maken dan onze winkel per direct te sluiten vanwege gevaar voor de omgeving.... Levensgevaarlijk ook dat papier.

Sluiting is ook mede door de andere redenen van de bevindingen van de inspectie meegenomen maar ook deze redenen kloppen niet zoals al kenbaar is gemaakt door ons in de media.
Regelrechte waanzin dit en wij bereiden ons voor op stappen tegen de gemeente en de instanties voor dit besluit.

Wij hopen hierbij z.s.m. weer open te gaan en hopen op jullie begrip in deze belachelijke situatie.
Uitleveren van categorie 1 bestellingen is helaas momenteel niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan