the cigarman
VWC lid
Kan iemand het aluminium hoedjes verhaal uitleggen.zo, de alu hoedjes kunnen weer af hoor.![]()
Ikke niet begrijp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand het aluminium hoedjes verhaal uitleggen.zo, de alu hoedjes kunnen weer af hoor.![]()
Kan iemand het aluminium hoedjes verhaal uitleggen.
Ikke niet begrijp.
Ik denk dat het al met al voor het vuurwerk wel mee zal vallen, echter zal de economie nog wel een flinke klap gaan krijgen.
Waar haal jij die kennis vandaan?
Dat is de algehele verwachting. Als ik het goed heb begrepen behoort het virus tot de influenca-groep (griep-achtigen) en dat betekent dat het vooral ook seizoensgebonden is. In de zomer overleeft het virus in NL bijv. dan niet. Je ziet de getallen qua besmette mensen in China nu immers ook al rap teruglopen van duizenden nieuwe gevallen per dag naar nog tussen de 100-200 per dag. Hopen dat dit zich doorzet!
Dat is de algehele verwachting. Als ik het goed heb begrepen behoort het virus tot de influenca-groep (griep-achtigen) en dat betekent dat het vooral ook seizoensgebonden is. In de zomer overleeft het virus in NL bijv. dan niet. Je ziet de getallen qua besmette mensen in China nu immers ook al rap teruglopen van duizenden nieuwe gevallen per dag naar nog tussen de 100-200 per dag. Hopen dat dit zich doorzet!
Denk ook wel als dit nog veel langer aan gaat houden dat er wel eens serieuze problemen kunnen komen met de leveringen van vuurwerk. Leest het ook al in andere sectoren, en het zal het vuurwerk vast niet overslaan. Zeer benieuwd hoe dit uit gaat pakken.