[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komend weekend is het dan eindelijk zo ver! De Formule 1 keert terug op het prachtige circuit van Zandvoort. Gesteund door The Orange Army gaan we voor een overwinning van Max! Deze race vraagt natuurlijk om een SUPERVETTE deal! Dus wij doen The Flying Dutchman van Magnum Vuurwerk voor de ONGEKEND LAGE PRIJS van €47,50!

Aanbiedingsprijs geldig op zondag 5 september van 20:00 tot 22:00 uur bij winst van Max Verstappen.

Natuurlijk alleen bij Vuurwerk Outlet!

C75AFD40-4D74-4CA1-8747-27EA59045200.jpg

Kunnen jullie gedachten lezen? Een product in de weekaanbieding die ik nog op mijn lijst had, thx hiervoor :applause:

Nog even een vraag. Jullie verkochten vorig jaar Snapte? van Zena. Komt deze dit jaar nog op de site van Haulerwijk?

Laatst bewerkt:
Top!!!

8e bestelling geplaatst bij jullie voor dit jaar, deze laatste is bestelling nr. 500

Als dat nou geen extraatje waard is Luc!!!!

:handsup:

Het vuurwerk seizoen is nu echt begonnen. De meeste mensen zijn alweer volop aan het bestellen.
Even een berichtje vanuit onze kant.
In de maand september en oktober hopen wij alle goederen te ontvangen in onze bunkers, hierdoor hebben wij een betere voorbereiding dan andere jaren aangezien er normaal nog allemaal containers onderweg waren.

De komende weken zullen wij proberen de weekacties scherper dan scherp te maken aangezien het in de maand september nog liefhebbers maand is. Wij zullen namelijk op 1 oktober de meeste producten in prijs verhogen.

Dit geeft jullie dus de kans om de maand september nog extra scherp te bestellen.

vervolgens zal er op 26 november nog een prijs verhoging plaats vinden.

hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je nog een grote order willen plaatsen schroom dan niet om een offerte aanvraag te doen via [email protected]

Met knallende groet,
Team Vuurwerk-Outlet

Ik hoop dat er nog wat flinke acties gaan volgen! Kwalitatief hoogwaardige pareltjes zijn meer dan welkom �� jammer dat de prijzen straks weer omhoog gaan

Ik heb dit jaar al mooi wat bestellingen gedaan. Echt top dat deze mooie freakprijzen worden aangeboden! Dit maakt de voorbereidingen alleen maar leuker :-D

De triple Trouble stond als voorlaatste product op m'n wenslijst van de Outlet dit jaar. Heb alleen de brasilian/fairytail box van EVO nog op de lijst. Benieuwd of die nog voorbij gaat komen. Kon eerder dit jaar geen gebruik maken van de actie op het volledige assortiment, ook voorzichtig geweest door politiek.
Dus tot zo ver. Outlet erg bedankt voor de scherpe prijzen :applause::thumbsup:

Eigenlijk had ik mijn lijstje al klaar voor de producten die ik nog wil kopen, maar een aanbieding van 12 stuks cake’s van 30mm voor €115,00 kon ik echt niet laten liggen.

Bedankt outlet dat jullie mijn portemonnee pijn hebben gedaan :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan