[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
De triple Trouble stond als voorlaatste product op m'n wenslijst van de Outlet dit jaar. Heb alleen de brasilian/fairytail box van EVO nog op de lijst. Benieuwd of die nog voorbij gaat komen. Kon eerder dit jaar geen gebruik maken van de actie op het volledige assortiment, ook voorzichtig geweest door politiek.
Dus tot zo ver. Outlet erg bedankt voor de scherpe prijzen :applause::thumbsup:

Graag gedaan, we nemen de suggesties mee :)

Iemand die mij kan vertellen of de Lucky 19 een één op één kopie is van de Valk Big 19? En ook ik heb wel oren naar een mooi prijsje voor de Brasilian Box :idea:

Mooie acties weer, helaas niet kunnen kijken vandaag, waardoor een aantal artikelen in Haulerwijk al weg zijn.. komt hier vervanging voor voor deze producten? Anders was het wel een hele korte weekactie :confused:

Omdat klein bier ook heel lekker is: ik zag dat Magnum een interessant nieuw product heeft. Namelijk Fireplanes, een soort stijgtollen. Ook de Phantom van Wolff zou ik graag willen aanschaffen. Lukt het jullie om dit nog in te kopen? Zou fijn zijn!

Zo dadelijk de lucky19 uit de actie nog bestellen. Hoop nog op een dikke actie op de volt boxen. Big thanx to you all voor de acties tot nu toe

Omdat klein bier ook heel lekker is: ik zag dat Magnum een interessant nieuw product heeft. Namelijk Fireplanes, een soort stijgtollen. Ook de Phantom van Wolff zou ik graag willen aanschaffen. Lukt het jullie om dit nog in te kopen? Zou fijn zijn!

We zullen eens kijken of we dit nog gaan toevoegen, bedankt voor de suggestie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan