[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
zomervoordeel.jpg

Wat is er nu leuker dan je eigen aanbiedingen kiezen? Daarom kan je bij ons 6 weken lang gewoon lekker uitkiezen wat je wilt. We doen namelijk ALLES IN DE AANBIEDING!

Hoe we dat gaan doen? Nou iedere week gaat er een productcategorie in de aanbieding. Alle producten in deze categorie krijgen een week lang 5% korting bovenop de al scherpe prijzen.

Deze week beginnen we gelijk vol gas met ALLE COMPOUND BOXEN.

Tijdens de weekenden met een formule 1 race, komt er natuurlijk ook een Max Verstappen deal :)

https://www.vuurwerk-outlet.nl

compound.jpg

De eerste week met knallend zomervoordeel viel goed in de smaak en er werd dankbaar gebruik gemaakt van de korting. Deze week gaan we verder met ALLE WAAIERCAKES.

De korting wordt automatisch in de winkelwagen toegepast en is dus is nog niet direct zichtbaar op de site. De prijs wordt dus nóg lager in de winkelwagen!

www.vuurwerk-outlet.nl

En natuurlijk een nieuwe Max Verstappen Deal!

zomer2.png

max-win-race10.jpg

5% ! De kortingen worden wel heel mager...
Is wel op hele categorieën hè ipv op een paar artikelen 10%. Voor Outlet kan nog duurder uitpakken als iemand in een keer een hele collectie bestelt met 5% ipv 1 artikel met 10% en dan nog een paar voor volle outlet prijs erbij snaait. Als je voor losse artikelacties gaat is het voor je misschien minder interessant, de stapelkorting kan best leuk oplopen. Losse acties waren er en zullen vast weer komen.

De Max-actie vind ik deze keer wel heel verleidelijk...heb niks met F1 maar wel met zo'n mooie box...

Laatst bewerkt:
5% ! De kortingen worden wel heel mager...

Ik begrijp je post. Ook ik vind de kortingen zeer mager dit jaar in een hele brede context NL/BE/DE.

Toch is iedere korting mooi meegenomen en zeker te waarderen gelet op de situatie waarin veel winkeliers verkeren.

Jammer dat deze winkel in het noorden ligt. De Max Verstappen deal zou anders heel verleidelijk zijn (nee ik had de post van Richards nog niet gelezen bij het tikken van deze post).

Voor alle cake liefhebbers:

zomer4.png

En The Joker in de herkansing voor de revanche van Max.
Bij een overwinning is deze geweldige triple compound twee uur lang voor slechts 275,- te bestellen

max-win-race11-2.jpg

Wilde even zeggen dat jullie echt toffe acties hebben! Helaas te ver rijden voor mij. Succes met de verkoop!

Naast het F1 team van Red Bull zouden ook alle vuurwerkliefhebbers een claim moeten indienen tegen Mercedes. Formule 1 auto's zijn nu eenmaal geen botsauto's en op deze manier loop je toch een mooie deal mis.

Gelukkig zijn wij de beroerdsten niet en hebben we natuurlijk nog veel meer voordeel! (En er komen nog echt wel meer Max Deals) Deze hele week krijg je extra korting op alle cakeboxen. En ja, we hebben bijvoorbeeld nog Colorful city 2017. Maar OP=OP!!

De korting wordt automatisch in de winkelwagen toegepast, dus is nog niet direct zichtbaar op de site.

zomer5.png

Naast het F1 team van Red Bull zouden ook alle vuurwerkliefhebbers een claim moeten indienen tegen Mercedes. Formule 1 auto's zijn nu eenmaal geen botsauto's en op deze manier loop je toch een mooie deal mis.

Gelukkig zijn wij de beroerdsten niet en hebben we natuurlijk nog veel meer voordeel! (En er komen nog echt wel meer Max Deals) Deze hele week krijg je extra korting op alle cakeboxen. En ja, we hebben bijvoorbeeld nog Colorful city 2017. Maar OP=OP!!

De korting wordt automatisch in de winkelwagen toegepast, dus is nog niet direct zichtbaar op de site.

Bekijk bijlage 61959
Op de site staan de dragon box 2 en 3 samen voor 145e,maar bij de afbeelding staat samen 125e?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan