Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wacht met smart op de nieuwste weekaanbieding, daarom had ik The Legend alvast gekocht omdat ik dacht dat deze er vandaag uit ging...
Of begint de week bij jullie op een andere dag?![]()
Ik heb ook wel interesse in de white red rebel, maar dan wel graag batch 2018@vuurwerk outlet
krijgen/hebben jullie de white red rebel nog dit jaar?
vorig jaar zag ik hem wel staan maar tot nu toe helaas nog niet.
en qua week acties de
evolution cakes
street muscle
pryzm
zou ik graag voorbij zien komen![]()
Zal niet gebeuren. Half maart zijn er verkiezingen, dan een maandenlange formatie. Dus mochten de partijen instemmen met een verbod, god verhoedde, dan pas echt op zijn vroegst per 2022-2023.Ik vroeg me trouwens af wat er zou kunnen gebeuren mocht er later dit jaar weer een verbod of een totaalverbod komen. Ergens wil ik gewoon bestellen maar de onzekerheid zit me niet lekker. Stel dat dit gebeurt, is er dan nog wel de mogelijkheid om geld terug te krijgen?
Vrij onwaarschijnlijk,door een verscheurd politiek landschap zullen we pas heel laat een kabinet hebben,de grootste partijen willen geen vuurwerkverbod zoals vvd,pvv,cda. Mocht 'links'aan de macht komen met PvdA,groen links ,partij voor de dieren etc ,dan heeft de vuurwerkliefhebber wel een probleem.Ik vroeg me trouwens af wat er zou kunnen gebeuren mocht er later dit jaar weer een verbod of een totaalverbod komen. Ergens wil ik gewoon bestellen maar de onzekerheid zit me niet lekker. Stel dat dit gebeurt, is er dan nog wel de mogelijkheid om geld terug te krijgen?