[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was weer lastig om producten te kunnen vinden maar het is gelukt.
De weekacties staan weer online.

Verder heb ik net de artikelen van vuurwerktotaal bij gewerkt welke wij vorig jaar ook al op de website hadden staan.
Ik zal proberen vandaag ook nog Rubro & geisha toe te voegen

Kunnen we vandaag nog nieuwe updates/weekactie’s verwachten?? Is het ook mogelijk om een kopje “nieuwe toevoegingen” te maken op de site waarin alle nieuwe toevoegingen komen te staan?

De weekacties staan net online.
Wat betreft een extra catergorie: Dat is voor nu nog 6 maar straks 7 filialen niet echt fijn om bij te houden. Nieuwe artikelen (2020) voor dit jaar komen wel in de categorie nieuw 2021

Goedemiddag, ik heb een tweede bestelling geplaatst maar moest een ander tijdsblok opgeven dan bij mijn eerste. Is het zo dat er bij elke nieuwe bestelling een nieuw tijdsblok wordt toegewezen? Is het dan voldoende om aan het eind van het jaar alle ordernummers door te geven zodat ze kunnen worden samengevoegd?

Laatst bewerkt:
Wederom weer een geweldige weekactie. Gaaf dat jullie The Legend hebben toegevoegd aan het assortiment. Als ik zo wat reacties lees op internet waren ook de oosterburen al helemaal weg van deze compound.

Maar nog mooier is de Exodus. Heb deze een aantal jaarwisselingen geleden in de straat mee mogen maken. Echt een geweldige box en de overgang van 25mm naar 30mm is mij nog bijgebleven als de dag van gister. €75 is echt een geweldige prijs, lekker bezig!

Wat heerlijk dat de weekacties er weer zijn. Ouderwets weer ff iedere week kijken of er wat tussen staat. The Legend komt er bij. Volt boxen zijn altijd er goede kwaliteit!!

Wat heerlijk dat de weekacties er weer zijn. Ouderwets weer ff iedere week kijken of er wat tussen staat. The Legend komt er bij. Volt boxen zijn altijd er goede kwaliteit!!

Helemaal mee eens!

Is het dit jaar mogelijk om vuurwerk in het ene filiaal te bestellen en in een andere het vuurwerk op te halen?

die spullen van Firework 4 All zijn ook goed en goedkoop zeg! top!
FIrework 4 All is prachtig spul en ik vind ze zelf kwa kleur uitsteken boven de meeste andere boxen die ik gezien heb. Ik prijs zal altijd aan, goede koop, mooie doos, mooie effecten en prima vuurwerk voor een prima prijs. Krijg je geen spijt van.

Het makkelijkste voor ons is dat je in de opmerking zet dat je al een eerder tijdsblok hebt wij kunnen deze nog wel in de backhand verplaatsen naar het juiste blok. Ook mag je als je klaar bent met bestellen alles door sturen dan passen wij dit aan.

Goedemiddag, ik heb een tweede bestelling geplaatst maar moest een ander tijdsblok opgeven dan bij mijn eerste. Is het zo dat er bij elke nieuwe bestelling een nieuw tijdsblok wordt toegewezen? Is het dan voldoende om aan het eind van het jaar alle ordernummers door te geven zodat ze kunnen worden samengevoegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan