dvisser050
VWC lid
Zo die The Legend. Wat een heerlijke Rambak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen we vandaag nog nieuwe updates/weekactie’s verwachten?? Is het ook mogelijk om een kopje “nieuwe toevoegingen” te maken op de site waarin alle nieuwe toevoegingen komen te staan?
Zo die The Legend. Wat een heerlijke Rambak!
die spullen van Firework 4 All zijn ook goed en goedkoop zeg! top!
Wat heerlijk dat de weekacties er weer zijn. Ouderwets weer ff iedere week kijken of er wat tussen staat. The Legend komt er bij. Volt boxen zijn altijd er goede kwaliteit!!
FIrework 4 All is prachtig spul en ik vind ze zelf kwa kleur uitsteken boven de meeste andere boxen die ik gezien heb. Ik prijs zal altijd aan, goede koop, mooie doos, mooie effecten en prima vuurwerk voor een prima prijs. Krijg je geen spijt van.die spullen van Firework 4 All zijn ook goed en goedkoop zeg! top!
Goedemiddag, ik heb een tweede bestelling geplaatst maar moest een ander tijdsblok opgeven dan bij mijn eerste. Is het zo dat er bij elke nieuwe bestelling een nieuw tijdsblok wordt toegewezen? Is het dan voldoende om aan het eind van het jaar alle ordernummers door te geven zodat ze kunnen worden samengevoegd?
Helemaal mee eens!
Is het dit jaar mogelijk om vuurwerk in het ene filiaal te bestellen en in een andere het vuurwerk op te halen?