[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top dat jullie ook weer los gaan! Zin om even een goede cat2 bestelling te doen. ik woon in Joure, als jullie eens hulp nodig hebben hoor ik het wel.

Mooi en goed nieuws, fijn dat jullie weer snel met de actie online gaan komen. Succes alvast.

Allereerst nogmaals bedankt voor het thuisbezorgen van mijn cat1. Top! Succes in Joure.
Wat misschien wel leuk is, is dat je voor bijvoorbeeld €50,- een doos vuurwerk koopt zonder dat je weet wat je koopt. Geen idee of dit werkt, maar het is een idee.

We houden het in de gaten :handsup:

Allereerst nogmaals bedankt voor het thuisbezorgen van mijn cat1. Top! Succes in Joure.
Wat misschien wel leuk is, is dat je voor bijvoorbeeld €50,- een doos vuurwerk koopt zonder dat je weet wat je koopt. Geen idee of dit werkt, maar het is een idee.

We houden het in de gaten :handsup:

Dit wordt ook wel de “mystery box” genoemd :wink:

Heel goed om te zien dat jullie ook dit jaar weer doorgaan, goede service, snelle reacties en het hele jaar door updates en hele mooie prijzen!

-De weekacties op de vrijdagen zijn toch wel iets waar ik altijd naar uitkijk en heel graag weer zou willen terug zien

Daarnaast is de mystery box een leuke aanvulling van mooie boxen die je wellicht anders niet besteld.

T kon bijna niet anders dan dat VW outlet ook weer van de partij zou zijn. Ben benieuwd waar jullie mee gaan komen. Succes!

Joure! Gaan jullie 150 ton extra opslag benutten dit jaar of is dit net even te ambitieus :D

Ben erg benieuwd! Veel succes komend jaar en we gaan alles weer met veel plezier volgen.

Klopt dit zijn de surprise boxen bij Toschpyro. Dat is misschien nog wel een goed idee om ook op te gaan pakken bij ons dit jaar!

Klopt. Maar ik bedoel dat je voor een bepaald bedrag verschillende artikelen vuurwerk krijgt in een doos zeg maar. Volgens mij kon dat ook bij tochpyro.

Fijn dat de freakacties weer lekker op gang komen en dat iedereen er weer met goede moed aan begint. Ook hier ga ik uiteraard even lekker rondneuzen.

Erg benieuwd weer naar de weekacties! Verder zijn de mystery deals altijd heel tof, zo koop je ook eens wat je normaal niet zou kopen. Zit er weer klaar voor!

Mooi dat jullie binnenkort weer open zijn! Hoewel ik alles van 2020 heb doorgeschoven naar dit jaar, is er gelukkig nog wat ruimte om wat te bestellen��

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan