[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben ons best gedaan vandaag, het is gelukt wij zijnOPEN met de filialen
Haulerwijk www.vuurwerkoutlethaulerwijk.nl

Groningenwww.vuurwerkoutletgroningen.nl

Vierhuizen www.vuurwerkoutletvierhuizen.nl

Er staat ook weer een mooie week actie klaar voor jullie.
Mochten jullie nog gekke dingen tegen komen op de website dan horen wij dat graag van jullie.

Nog niet alles staat online wat wij eind vorig jaar online hadden staan maar dat zullen wij komende week aanvullen. Wij houden jullie hierover op de hoogte de komende tijd.

Gisteren had ik een mooi lijstje met compounds gemaakt, een deel ervan heeft nu de winkel echt open is ineens hogere prijzen dan gisteren. Dan maar wachten op het moment dat ze eens in de weekaanbieding gaan.

Gisteren had ik een mooi lijstje met compounds gemaakt, een deel ervan heeft nu de winkel echt open is ineens hogere prijzen dan gisteren. Dan maar wachten op het moment dat ze eens in de weekaanbieding gaan.

Viel mij ook al op ja.
Misschien worden er dagprijzen gehanteerd :D

Maar lijkt me eerder van importeurszijde te komen.....

Laatst bewerkt:
Lekker vlot online dus. Heerlijk om weer even rond te neuzen zo op allerlei websites. Ziet er ook weer lekker gevuld uit. Top!

Die mogelijk is er zeker geweest. Wij hebben vandaag hier en daar prijzen gecorrigeerd.

ook zijn er artikelen in prijs verlaagd vandaag (en nee dan hebben wij het niet alleen over de weekacties:p)

Laatst bewerkt:
Gelukkig nog wat van die heerlijke Monster Ride cakes voor 5 euro p.s. kunnen meepakken, fijn dat de verkoop weer los is!

Net de laatste Garden Party 3 gekocht, morgen maar eens gaan zitten voor een lijstje uit de bestaande weekacties staat genoeg moois tussen.
De Maximus komt er zeker bij!

Zojuist ook nog de Maximus en Treasure Hunter besteld in de weekactie en toch ook nog de Transbomber Champions Edition er bij besteld.

Als jullie nog inspiratie nodig hebben voor de volgende weekactie, hieronder een paar tips

The Ultimate
E-pulz
Streetmuscle
The Scream

Kunnen we vandaag nog nieuwe updates/weekactie’s verwachten?? Is het ook mogelijk om een kopje “nieuwe toevoegingen” te maken op de site waarin alle nieuwe toevoegingen komen te staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan