[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vuurwerk liefhebber,

Allereerst willen wij diegene die de orders hebben laten staan voor het nieuwe jaar, en natuurlijk een ieder die ons op wat voor manier dan ook geholpen heeft bedanken. Wij hebben alles ondertussen in het systeem verwerkt en zijn begonnen met een nieuwe start voor komende jaarwisseling.

Wij zijn achter de schermen druk bezig om de administratieve rompslomp te verwerken, dit is zo goed als klaar. Daarom doen wij onze stinkende best eind deze week of eind volgende week weer online te gaan met de webshops. Wij zullen in eerste instantie open gaan met Haulerwijk, Groningen en Vierhuizen.

Jullie zullen merken dat er minder artikelen op de website staan dan aan het einde van vorig jaar. Dit heeft er mee te maken dat de leveranciers nog niet hebben uitgeleverd wat wij hebben besteld. Wij zullen dit komende weken dan ook weer gaan toevoegen aan de website zodat jullie weer ruime keuze hebben zoals jullie bij ons gewend zijn.

Voor dit jaar hebben wij een paar gedachtes voor acties die er gaan komen maar graag zouden wij van jullie ook wat input willen hebben hoe wij de acties moeten aanpakken.

Verder rest mij nog te zeggen: wij maken er een knallend seizoen van, doen jullie mee?
www.vuurwerk-outlet.nl

Ps:
Door sommige van jullie is het al opgevallen maar wij openen dit jaar een nieuw filiaal in Joure hier over ontvangen jullie binnenkort meer informatie. Deze winkel moet nog volledig opgebouwd worden dus ook hier gaat veel tijd in zitten.
outlet_196x302.gif

Laatst bewerkt:
Goed om te horen dat jullie de draad ook weer oppakken :applause:

Wat betreft de acties. Ga zo door zoals jullie de afgelopen jaren ook hebben gedaan, zoals de weekacties en de mystery box.

Top heren
Nogmaals bedankt voor de nette communicatie omtrent de bestellingen van afgelopen jaar

Bestaat er een kans dat jullie Funke en of Argento gaan opnemen in t assortiment ?

Ben benieuwd,weer een winkel die open is!

Wat betreft acties, de mysteryweek (met afgedekte afbeelding zodat het enigszins nog een beetje te raden is) vond ik wel leuk. Ik keek dan ook echt uit naar de volgende dag. Daarnaast de heissenberg voor €160,- was wel nice in januari, die heb ik helaas misgelopen toen. (Hint):)

Top!!! Onwijs veel zin weer in!! Iedere week weer naar de vrijdag uitkijken, wat er weer voor mooie weekactie’s zijn!

Aangezien jullie vragen naar wat voor een actie’s : Misschien een speciale doorschuivers actie?!:)

Ik had al gezien dat de homepage anders was dan hiervoor. Mooi zeg dat jullie ook aansluiten. Ben benieuwd wat voor mooie producten jullie nu weer binnen hebben weten te krijgen.
Helaas niet door kunnen schuiven, samen met iemand besteld die er niet veel geloof meer in had/heeft.
Kwa acties... zo ff geen idee, jullie deden het al mooi met de mysterie week en de wekelijkse freakacties. Enige wat ik kan zeggen is meer meer meer...

Beste heren van Vuurwerk Outlet,

Ten eerste mijn complimenten voor de afwikkeling van vorig jaar, dat is dus een stukje klantenbinding en wordt erg gewaardeerd. Fijn dat jullie ook alle shit van jullie hebben afgegooid en nu weer herpakken! :handsup:

Mogelijke acties zou een totaalpakketje zijn van verschillende producten voor een mooie prijs, ook de mysterie-box is altijd leuk. Verder vind ik karton inkoop altijd leuk of oudere producten die ergens achterin de bunker liggen en waarvan mensen zeggen.... "is dat vuurwerk" op de site zetten. Maar dit mag ook persoonlijk gaan, ben dol op de oude meuk van weleer!

Voor nu... succes en ben zeer benieuwd wat er gaat komen aan producten!

Top om te lezen! Ik ben ook weer klaar voor dit jaar, kom maar op met die acties!

Goed om te lezen dat er ook een toko in Joure komt, scheelt weer benzine.

Ik zat toch alweer 24 dagen te wachten op dit bericht :D Goed om te horen dat jullie er weer zijn en dat er weer freakacties aankomen. Ik was zelf vorig jaar te laat om de Heisenberg voor 160eu mee te pikken. Dus als die actie nog mogelijk is..:handsup:. Verder vond ik de weekacties erg fijn. Zo kun je toch door het hele jaar heen een mooie collectie samenstellen. Misschien ook meer kartonprijzen in de freakactie gooien?

Goed om te zien dat ook in het hoge Noorden de acties weer gaan beginnen. Volg de website én het topic altijd met veel genoegen. Laat maar komen die aanbiedingen!

Moet er in de titel geen Freakactie 2021 worden vermeld, dan valt hij tenslotte net een beetje meer op :wink:

Super mannen!

Zou ook mooi zijn als jullie wat bijzonder (klein) spul kunnen krijgen! Voor de rest altijd enthousiast mbt de acties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan