[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige reacties zijn wel erg kort door de bocht. Ik denk dat het punt duidelijk is. VWOutlet zet zich al jarenlang met hart en ziel in voor de liefhebbers. Het zijn fantastische mensen, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Geef ze even de tijd om te reageren op alles wat hier gezegd is.

Tja, ook ik zou graag geen voucher ontvangen. Dit omdat zoals al genoemd is door anderen het maar de vraag is wat de prijzen volgend jaar zullen zijn. Aangezien mijn bestelling een combinatie is van meerdere zorgvuldig gedane bestellingen vanaf januari 2020 vrees ik dat het nieuwe aanbod duurder zal zijn. Een voucher is dan niet aantrekkelijk. Dan schuif ik liever mijn bestelling wederom door en als dat niet kan: geld terug op een redelijke termijn.

Op zich kan ik leven met een voucher.
Als ik die maar kan gebruiken in etappes om te bestellen wat ik leuk vind en weer terug wil hebben.
Omdat ik vorig jaar ook alles heb doorgeschoven is bedrag voor mijn doen best hoog.
Of anders bij het account het tegoed zetten en als we wat bestellen dat dit in dan in mindering word gebracht. Tot het bedrag op is en we weer normaal kunnen betalen.
En de site moet weer op tijd open gaan,zodat we toch weer een beetje kunnen genieten. :D:biertje:
In ieder geval wens ik iedereen sterkte.

Dus je kunt wel het geld terugkrijgen, maar dat is dan pas in augustus 2022?

Aangezien ik nu echt bang ben dat het vuurwerk verleden tijd is, ga ik dit keer toch voor geld terug. Heb er helaas geen vertrouwen meer in en het vuurwerk zal waarschijnlijk een stuk duurder worden. De bestelling doorschuiven zou ik nog wel willen overwegen. Hopelijk wordt dit nog een optie.

Ik heb nog geen mail gehad, nog even rustig afwachten. Maar het geld pas in augustus terug, dat vind ik niet acceptabel. Als er niet vanuit Duitsland uitgeleverd kan worden, dan heb ik nog de mogelijkheid om ergens anders vuurwerk te kopen, maar daar heb ik dan wel het geld voor nodig wat ik nog uit heb staan. Ik heb nu eenmaal geen geldboompje in de tuin staan :no:

Sommige reacties zijn wel erg kort door de bocht. Ik denk dat het punt duidelijk is. VWOutlet zet zich al jarenlang met hart en ziel in voor de liefhebbers. Het zijn fantastische mensen, maar ze kunnen niet alles tegelijk. Geef ze even de tijd om te reageren op alles wat hier gezegd is.

Eens, en klopt. Maar (hele dikke maar), heeft dus ook jarenlang een prima inkomstenbron gehad. Vorig jaar was geld terug al moeilijk, en dit jaar dus nagenoeg onbespreekbaar. Hoe naar de situatie ook is, hier hebben we een simpel woord voor; ondernemersrisico!

Als ik mijn klant niet kan leveren, is dat mijn probleem als ondernemer. NIET het probleem van de klant. Als geld écht zo'n groot probleem is dat de toko op het randje van de afgrond staat (anders had je wél terug kunnen betalen), dan heb je de afgelopen 1,5 jaar wel meer fouten gemaakt dan alleen in een afstervende branche opereren.

Nieuwe mail van outlet.

We worden nog altijd overspoeld met reacties en dat begrijpen we. De meest gehoorde vraag is of de orders niet kunnen worden doorgeschoven?

Jullie hebben natuurlijk fantastische deals besteld en willen die graag behouden.

Wij zorgen dat jullie je orders alsnog kunnen doorschuiven naar volgend jaar.

Wilt u hier gebruik van maken? Mail dan uw ordernummer(s) en in welke filiaal naar [email protected]

Wij zullen in januari voordat de webshop weer open gaat uw order(s) weer invoeren, waarna u een nieuwe orderbevestiging krijgt.

Om technische redenen m.b.t. het voorraadbeheer is het helaas niet mogelijk de ordernummers gelijk te houden en worden alle bestaande orders eerst geannuleerd.

In januari ontvangt u dus een bevestiging

Knap dat sommige al een 2e mail hebben terwijl ik nog op de 1ste zit te wachten :bonk: Ik zal deze week even afwachten en daarna zelf een mailtje sturen.

Nieuwe mail van outlet.

We worden nog altijd overspoeld met reacties en dat begrijpen we. De meest gehoorde vraag is of de orders niet kunnen worden doorgeschoven?

Jullie hebben natuurlijk fantastische deals besteld en willen die graag behouden.

Wij zorgen dat jullie je orders alsnog kunnen doorschuiven naar volgend jaar.

Wilt u hier gebruik van maken? Mail dan uw ordernummer(s) en in welke filiaal naar [email protected]

Wij zullen in januari voordat de webshop weer open gaat uw order(s) weer invoeren, waarna u een nieuwe orderbevestiging krijgt.

Om technische redenen m.b.t. het voorraadbeheer is het helaas niet mogelijk de ordernummers gelijk te houden en worden alle bestaande orders eerst geannuleerd.

In januari ontvangt u dus een bevestiging

Deze mail heb ik ook ontvangen. Fijn dat het doorschuiven tóch mogelijk is! Bedankt jongens van de outlet!

Ik heb 2 mails ontvangen, de 2e ging over het laten staan van mijn bestelling. Ik reageer later wel wanneer iedereen weer een beetje rustig is.

Ik wens voor de rest iedereen het beste en laat outlet dit gewoon rustig oppakken hun zaten ook niet op deze shit te wachten

Groetuh

Dank voor de mogelijkheid van het doorschuiven van orders, heel fijn. Ik heb er bij 2 gebruik van gemaakt, 3e voucher. Hoop dat t niet te irri ingewikkeld wordt zo, sorry, maar zeer dank alvast voor de moeite en mogelijkheid :thumbup:

Bedankt outlet voor de mogelijkheid om door te schuiven,heb nog wel vertrouwen dat het volgend jaar gewoon weer doorgaat.
Moet ik volgend jaar niet teveel bestellen,ander moet ik een vrachtwagen huren..:D

Bedankt outlet voor de mogelijkheid om door te schuiven,heb nog wel vertrouwen dat het volgend jaar gewoon weer doorgaat.
Moet ik volgend jaar niet teveel bestellen,ander moet ik een vrachtwagen huren..:D
Zal binnenkort even de ordernummers door mailen.

Ik ga gebruik maken van de voucher.
Vorig jaar alles doorgeschoven naar dit jaar en gaat niet door dus nu maar deze poging proberen. :D
Dus ik ga weer lekker bestellen als Groningen weer open gaat.
Vuurwerk Outlet kennende komt dat wel goed kwa prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan