Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist een mail ontvangen dat we via Duitsland ons vuurwerk kunnen ophalen. Echter heb je hier een kvk nummer voor nodig. Iemand ervaring mee hoe je dit makkelijk kan regelen? Moet dit een kvk nummer voor Duitsland zijn of volstaat een Nederlandse ook?
Daarom ga ik ook met 2 auto’s. 1 zonder vuurwerk die voorop rijdt en checkt of er geen controle isDat is een mogelijkheid, echter zit je met zoveel kilo's dat als ze je pakken (kleine kans), dat je flink in overtreding bent en het vuurwerk alsnog kwijt bent.
9 december komen ze weer bij elkaar, ik verwacht voor die tijd geen nieuwe maatregelenEchter verwacht ik dat Duitsland net als vorig jaar ook "dicht" gaat en we weer niks kunnen door die klote maatregelen...
Als je een KVK nummer hebt kun je een uitreksel aanvragen. Deze kost €15,40Mail heb ik ook gehad jaik heb wel een KVK nummer vanwege eensmanzaak maar geen auto
En ik las ook iets over milieu belasting ofzo.. ik weet t niet zo goed allemaal. Kvk nummer krijg je alleen als je je voor 50 piek hebt ingeschreven bij dr kamer van koophandel.. hier moet je daadwerkelijk voor langs komen zover ik weet
KVK nummer kan overigens gevolgen hebben voor bijvoorbeeld toeslagen. Dus denk er goed over na.Als je een KVK nummer hebt kun je een uitreksel aanvragen. Deze kost €15,40
Daarom een hele straight-to-the-point vraag; kunnen jullie niet terug betalen, of willen jullie het niet?
KVK nummer kan overigens gevolgen hebben voor bijvoorbeeld toeslagen. Dus denk er goed over na.
KVK-nummer zelf heeft geen invloed op toeslagen hoor. Dat gaat het alleen hebben als je omzet gaat genereren en je toetsingsinkomen gaat stijgen. En dan hangt het dus ook nog weer van je aftrekposten af.KVK nummer kan overigens gevolgen hebben voor bijvoorbeeld toeslagen. Dus denk er goed over na.
Overigens vind ik het zelf schandalig dat er op een reactie op de niet realistische termijn van terugbetalen geen reactie meer komt.
Daarom een hele straight-to-the-point vraag; kunnen jullie niet terug betalen, of willen jullie het niet?
Begrijp ik nou goed dat een Nedelandse winkelier een opslag in Duitsland gebruikt voor de Nederlandse bestellers, en ze vraagt om de bestelling op te halen in combinatie met een KvK uitreksel?
Creatief, maar lijkt me niet bepaald legitiem.
De vraag is zeer relevant zelfs.Ik heb niet het idee dat wanneer dit het geval zou zijn, dat dit dan zou worden mede gedeeld op een forum. Bovendien snap ik dat outletshops sceptisch zijn met het terugstorten van geld. Wanneer iedereen tegelijk zijn of haar geld terug eist, is de kans op omvallen groot. Want er zijn immers al kosten gemaakt. Dus stop met stressen; het geld komt heus wel. En wanneer je het liever eerder hebt, ga dan rustig met ze in gesprek nadat de meeste hectiek is geweest. Wanneer de verkoop wél door ging, was het eind december toch allemaal de lucht in gegaan. En het laatste wat we moeten willen is dat alle outletshops omvallen, want dan kunnen we allemaal aan het einde van het jaar weer twee keer zoveel betalen.
KVK-nummer zelf heeft geen invloed op toeslagen hoor. Dat gaat het alleen hebben als je omzet gaat genereren en je toetsingsinkomen gaat stijgen. En dan hangt het dus ook nog weer van je aftrekposten af.
Ik zou zeggen stuur mail of pak de telefoon.Ik wil best in overleg over een redelijke termijn, maar door te zwijgen verdwijnt het probleem niet.
Ik zou zeggen stuur mail of pak de telefoon.