[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het begint toch wel weer te jeuken om een bestelling te plaatsen ;) Zijn de immortal gold de nieuwe doorlont bakken of nog de oude versie? Aangezien hij bij op=op staat hoop ik het laatste.

Het begint toch wel weer te jeuken om een bestelling te plaatsen ;) Zijn de immortal gold de nieuwe doorlont bakken of nog de oude versie? Aangezien hij bij op=op staat hoop ik het laatste.

Ik vermoed dat het de nieuwe batch zal zijn, ik heb ze zelf niet meer liggen en is nieuw aangekochte voorraad welke in de opslag staat bij Rubro.
De rede dat hij op=op staat heeft niet met een batch te maken maar omdat x aantal heb ingekocht. En ik niet meer wil verkopen dan ik zeker weet wat ik op papier krijg

Zo mijn eerste bestelling bij vuurwerkhuizen is een feit!

Moet er vroeg mijn bed voor uit maar dat heb ik er voor over!
Bedankt voor de mooie acties!

Ook ik ga dit jaar de winkel van binnen zien.. voor het eerst besteld hier. Bedankt voor de service Patrick! Zin an! :handsup:

Leuke winkel, vorig jaar paar keer geweest voor cat1. Hoop dat er nog leuke week acties komen.

Hebben jullie de luftheulers al weer binnen of nog op voorraad? Wat is er aan cat1 op voorraad?

Leuke winkel, vorig jaar paar keer geweest voor cat1. Hoop dat er nog leuke week acties komen.

Hebben jullie de luftheulers al weer binnen of nog op voorraad? Wat is er aan cat1 op voorraad?

Helaas hebben wij geen luchtheulers meer in voorraad. De aankomende week gaan wij ons cat 1 assortiment vorm geven qua nieuwe items.
Eigenlijk is het enige wat ik nu nog heb liggen aan cat 1 de Silber fontanen van Funke en wat crackling Ground flowers en stadion fakkels.
Al het overig is volledig uitverkocht afgelopen jaarwisseling.
Wel heb ik als het goed is op korte termijn weer funke Bengalfeuermix in huis

Je bent geweldig Patrick (moest ik even gezegd hebben)! Wat een top service hier ook!

Ruim 1 maand geleden om een product gevraagd, nog over gebeld en Patrick vroeg mij om geduld te hebben omdat hij erg druk zou zijn... 3 weken later... tadaaa geregeld :handsup: Zo behoud je je klanten, echt top!

Wij gaan vanaf morgen langzaam aan achter de schermen de boel klaar maken voor de normale verkoop en gaan de eerste leveringen binnenkomen :)

Tevens zullen wij ook de Vroege vogel freakactie om gaan zetten naar de eindejaars freakactie, hierdoor zullen er ook prijswijzigingen volgen

Wij gaan vanaf morgen langzaam aan achter de schermen de boel klaar maken voor de normale verkoop en gaan de eerste leveringen binnenkomen :)

Tevens zullen wij ook de Vroege vogel freakactie om gaan zetten naar de eindejaars freakactie, hierdoor zullen er ook prijswijzigingen volgen

Succes met alles Patrick en laat de foto's van de leveringen maar komen :p

Naast de Argento producten die wij via Vuurwerkbunker afnemen zullen wij ook een aantal cat.1 items van Bunker gaan verkopen, gaat om onderstaande items:
- Crackling Titans XL
- Iconic Stars
- Special Conic XL
- Colour Conics
- Pyro meter
- Fountain show
- Crackle Mania
- Pyro's

Deze producten ga ik binnenkort online zetten!

Oke, dus vandaag nog laatste dag voor een leuke bestelling...
Ik heb al wat dingen staan op 29-12, maar dit afhaalblok is niet meer beschikbaar. Kan het nog worden samengevoegd als ik een mail stuur met mijn bestelling?

Wilde o.a. nog een compound en wat losse cakes (assortimenten) bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan