[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naast bovenstaande acties gaan we zodra de nieuwe site draait ook met een aantal eigen opening acties komen met producten van Wolff, Rubro, Zena.
Tevens komt er nog een toevoeging aan het assortiment, waar we ook iig een product mee in de actie gaan.

Het plan is om eind maart/begin april alles helemaal up en running te hebben en dan meteen goed los te gaan :)

Voor vragen kunnen jullie altijd even een mailtje sturen :)

Nog van harte met de kleine. Wens je veel sterkte en plezier.

Hoe handel je de doorgeschoven bestellingen verder af?

Gr

Nog van harte met de kleine. Wens je veel sterkte en plezier.

Hoe handel je de doorgeschoven bestellingen verder af?

Gr

Zodra de nieuwe site er is, worden alle doorgeschoven orders ingevoerd.
Waardoor iedereen meteen een orderbevestiging krijgt van de “ 2020 order “.
De mensen die een tegoed ben krijgen, komt er voor de nieuwe site een kortingscode

Zoals jullie wellicht al hebben gelezen zojuist, gaat Vuurwerkbunker.nl een assortiment van Argento naar Nederland halen.
Ik kan jullie melden dat wij in samenwerking met Vuurwerkbunker dit assortiment van Argento ook gaan verkopen :cool:

Meer info volgt later :p

Super Patrick zeer benieuwd!

Had je nog tijd gehad om te kijken of je de via de email gevraagde box nog had?

Super Patrick zeer benieuwd!

Had je nog tijd gehad om te kijken of je de via de email gevraagde box nog had?

Ja, maar heb het nog niet helemaal overzichtelijk.
Aankomende week kan ik aan de gang aan de achterkant van onze nieuwe site.
En dan ga ik alle artikelen erin knallen en daarna de orders van afgelopen jaar erin zetten.
Dan weet ik meteen de status er van, zodra ik dat weet dan mail ik je

Even een kleine update, ik ben achter de schermen druk om alle artikelen goed te zetten.
Zodra dat klaar is klop ik alle doorgeschoven orders van vorig jaar in en ontvangen deze bestellers meteen per mail een nieuwe afhaalbon voor de "2020 orders".

En dan kunnen we gaan knallen met de verkoop en een aantal mooie openingscactie! Snapte?! :wink: :cool:

Dat Snapte! ik heel goed Patrick. Succes achter de schermen en kom maar door met die opening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan