robin_oosterhout
VWC lid
Ik ben zojuist geïnterviewd door De Gelderlander! Heb naar mijn idee een fijn gesprek gehad en ben benieuwd wat voor mooi stukje ze ervan kunnen maken![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben zojuist geïnterviewd door De Gelderlander! Heb naar mijn idee een fijn gesprek gehad en ben benieuwd wat voor mooi stukje ze ervan kunnen maken![]()
Een ieder die zijn steentje heeft bijgedragen; enorm bedankt! Er komt ook nog een artikel voor de televisie aan dus onze stem word goed gehoord![]()
Begrijp ik volkomen! en verder respect voor wat je met deze brief bereikt hebt!Iemand uit Heerlen gaat verslag doen voor Hart van Nederland. Ik heb geen idee wie dat is maar hij is het eens met mijn brief. Volgens mij was het iemand van anti vuurwerkverbod.
Ikzelf heb ook een intervieuw gegeven voor op papier, ik vond het zelf niet fijn om op tv te komen. Hoop voor begrip daarop
Iemand uit Heerlen gaat verslag doen voor Hart van Nederland. Ik heb geen idee wie dat is maar hij is het eens met mijn brief. Volgens mij was het iemand van anti vuurwerkverbod.
Ikzelf heb ook een intervieuw gegeven voor op papier, ik vond het zelf niet fijn om op tv te komen. Hoop voor begrip daarop