Een noodkreet van Liefhebbers

Geweldig dat dit zo groot in het nieuws is zeg, dikke complimenten hoor.

Een ieder die zijn steentje heeft bijgedragen; enorm bedankt! Er komt ook nog een artikel voor de televisie aan dus onze stem word goed gehoord :thumbsup:

Diep respect voor wat je op poten zet!! En voorpagina AD das niet niks zeker als het om een dergelijk bericht gaat....Hulde.

Iemand uit Heerlen gaat verslag doen voor Hart van Nederland. Ik heb geen idee wie dat is maar hij is het eens met mijn brief. Volgens mij was het iemand van anti vuurwerkverbod.

Ikzelf heb ook een intervieuw gegeven voor op papier, ik vond het zelf niet fijn om op tv te komen. Hoop voor begrip daarop

Iemand uit Heerlen gaat verslag doen voor Hart van Nederland. Ik heb geen idee wie dat is maar hij is het eens met mijn brief. Volgens mij was het iemand van anti vuurwerkverbod.

Ikzelf heb ook een intervieuw gegeven voor op papier, ik vond het zelf niet fijn om op tv te komen. Hoop voor begrip daarop
Begrijp ik volkomen! en verder respect voor wat je met deze brief bereikt hebt!

Dat hoef je niet te hopen. Heel goed dat je al zover bent gekomen. Zelf de hele dag al op facebook bezig en bndestem gemaild. Top dat het AD jouw stuk oppakt. Complimenten.

Back
Bovenaan