[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ThijsPL

- De Crack jack komt op de shop zodra die gelost is bij Vulcan 100%.
- Leopard ga ik eens bekijken.
- Colour pearl van Vulcan daar is de prijs erg hoog vergeleken met de 2020 - COLOUR PEARL van GBV Weco Duits deze is namelijk normaal € 3,00 verkoop en komt voor 2,75 op de shop eventueel.

Dennis

Die Colour Pearl van GBV is trouwens ook top!

Thanks voor het kijken!

Toegevoegd heb van alles even 1 karton besteld

Colourpearl
Crackling Bullits
Force Pakket

Aangevuld nog 1 keer :

Toverfontein assortiment
Happiness

Met 10 minuten beschikbaar.

Hallo , ik heb een vraag wat betreft de happines. Is het de red lantern versie zoals op de foto?
Groet , Arend

Dennis,

Krijg je op korte termijn nog leuke cat. 1 spulletjes binnen? Of iets leuks van vulcan, bijvoorbeeld iets nostalgisch lijkt me leuk die happiness, toverfonteinen, en romeinse kaars 2.0 zijn sowieso al super. Vraag dit om de vitrine kast nog een beetje te vullen, met nostalgische producten als het afgestoken is. Ben benieuwd...

Dennis,

Krijg je op korte termijn nog leuke cat. 1 spulletjes binnen? Of iets leuks van vulcan, bijvoorbeeld iets nostalgisch lijkt me leuk die happiness, toverfonteinen, en romeinse kaars 2.0 zijn sowieso al super. Vraag dit om de vitrine kast nog een beetje te vullen, met nostalgische producten als het afgestoken is. Ben benieuwd...

Ik ga zelf even kijken ergens van de week of die week erop wie weet kom ik nog wat tegen bij me bezoek.

Wat er nu online staat heb ik bijna allemaal binnen en kunnen we uitleveren 27-2 op de zaterdag.

Als de Cracker Jack nog op tijd binnen komt dan komen deze ook nog beschikbaar.

Verder is er niet heel veel Cat1 vuurwerk op dit moment beschikbaar meer bij de importeurs helaas.

En wat we nog hebben loopt snel weg op dit moment.

ook voor ons geldt OP=OP of ik moet iets tegen komen nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan