Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de hoeveelheid en prijs?
Ha Dennis, zojuist een cat 1 bestelling gedaan. Neem aan dat je ze gewoon handmatig naar de 30e januari zet? Die optie zat er namelijk niet tussen in de afhaalblokken. Ik zie het nieuwe afhaalbewijsje ver verschijnen! Thanks alvast.
Yep ik ga dit zo nakijken heb je even order nummer ?
Jee Dennis, jij krijgt het voor elkaar om een glimlach op mijn gezicht te toveren door je site te vullen met cat 2 producten. Geen idee hoe het dit jaar allemaal gaat lopen, maar voor het eerst sinds weken zit ik weer eens genietend een website te bekijken. Veel succes met de verkoop en voor ons allen hoop ik van harte dat we dit jaar weer een ouderwets oud en nieuw kunnen vieren.
Jee Dennis, jij krijgt het voor elkaar om een glimlach op mijn gezicht te toveren door je site te vullen met cat 2 producten. Geen idee hoe het dit jaar allemaal gaat lopen, maar voor het eerst sinds weken zit ik weer eens genietend een website te bekijken. Veel succes met de verkoop en voor ons allen hoop ik van harte dat we dit jaar weer een ouderwets oud en nieuw kunnen vieren.
Yep ik ga dit zo nakijken heb je even order nummer ?
Hij is binnen. Thanks Dennis, top service! Tot de 30e!
Wat is de hoeveelheid en prijs?
Hoi Dennis, heb je misschien nog een boxx 3 ergens onder het stof liggen?
Wat een heerlijke nostalgische producten zie ik daar. Bij deze ik reserveer graag de eerste de beste die vrij komt.
Gr, Martin.