[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas geen Nostalgisch meterpakketje in mijn winkelwagen, als der nog aan te komen is ben ik zeker geïnteresseerd.

Ha Dennis, zojuist een cat 1 bestelling gedaan. Neem aan dat je ze gewoon handmatig naar de 30e januari zet? Die optie zat er namelijk niet tussen in de afhaalblokken. Ik zie het nieuwe afhaalbewijsje ver verschijnen! Thanks alvast.

Jee Dennis, jij krijgt het voor elkaar om een glimlach op mijn gezicht te toveren door je site te vullen met cat 2 producten. Geen idee hoe het dit jaar allemaal gaat lopen, maar voor het eerst sinds weken zit ik weer eens genietend een website te bekijken. Veel succes met de verkoop en voor ons allen hoop ik van harte dat we dit jaar weer een ouderwets oud en nieuw kunnen vieren.

Jee Dennis, jij krijgt het voor elkaar om een glimlach op mijn gezicht te toveren door je site te vullen met cat 2 producten. Geen idee hoe het dit jaar allemaal gaat lopen, maar voor het eerst sinds weken zit ik weer eens genietend een website te bekijken. Veel succes met de verkoop en voor ons allen hoop ik van harte dat we dit jaar weer een ouderwets oud en nieuw kunnen vieren.

Precies dit gevoel had ik ook. Kon het dan ook niet laten om een bestelling te plaatsen. Nu maar duimen dat we deze gewoon mogen afhalen aan het einde van het jaar. Het gaat in ieder geval de eerste keer worden dat ik hier naar toe ga, maar aan alle goede verhalen hier te zien is het, het ritje waard :thumbup:

Thanks torr

We gaan er voor :thumbup:

Is er nog intresse in deze artikelen vallen onder CAT1:

Crackling Astronaut van Vulcan

Tevens hebben ze deze 3 artikelen nog beschikbaar kreeg ik net binnen via de mail

vulcan-4-mini-fontaines.jpg

vulcan-10-techno-color.jpg

28031-pip4.jpg

Hoi Dennis, heb je misschien nog een boxx 3 ergens onder het stof liggen?
Wat een heerlijke nostalgische producten zie ik daar. Bij deze ik reserveer graag de eerste de beste die vrij komt.

Gr, Martin.

Ziezo wil ik 10 doosjes tollen, wat kosten die technicolor en en fontaines a Main? Kun je dat apart houden eventueel tot begin februari dan krijg ik weer geld

Zo 1e bestelling de deur uit, heerlijk om weer F2 te kunnen bestellen.

2 snake eyes, 2 golden willows en 4 double gold meegepakt. Tot de 29e Dennis, gaat nog wel het nodige bijkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan