Amsterjam

Helaas is de mijne gisteren niet geleverd. In alle hectiek over het hoofd gezien op de afhaalbon en kwam er thuis pas achter. Ik hoop dat jullie er wel heel veel plezier van hebben!

Ik schoot deze na something different en man ik dacht daarna dat ik het beste al gezien had.
Een rammer en volle lucht. goede kleuren en volle crackling.

Verwachte er niet heel veel van maar het is echt wel een aanradertje, best goeie burst en goeie spreiding. Wel gaaf effect zo, knap wat er uit 20mm komt. Mogen meer van dit soort blokkies komen.

Vond het ook een erg goede box! Had hem gescoord tijdens de actie voor 30 euro. Goede effecten, harde burst en goed tempo.

Zo dan, die ziet er wel heel goed uit zeg. Lekker lomp de lucht vol pompen. Vooral als je hem voor 30 euro hebt gehaald heb je wel een top product in huis gehaald hoor.

Voor de 3 tientjes die ik ervoor betaald heb was deze belachelijk goed. Heerlijke rambak met behoorlijk dikke effecten. En dat voor 20 mm... Dikke aanrader wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Dit was toch wel een enorme verrassing moet ik zeggen! Heerlijk tempo en bizarre effecten voor het formaat. En dat voor 30,-.

Ik vind de originele prijs van 75,- wel wat aan de hoge kant maar zelfs dan is dit nog een prima bak. voor 60,- zou dit een no-brainer moeten zijn.

Ik zie hier veel reacties over een freakprijs van 30,- Waar was dit als ik vragen mag? Voor dat geld wel echt een regelrechte topper!

Ik zie hier veel reacties over een freakprijs van 30,- Waar was dit als ik vragen mag? Voor dat geld wel echt een regelrechte topper!
Pyro monday aanbieding van Mania zelf. S ochtends zelf zonder extra besteding van 75,- kunnen kopen net als de meeste hier!

Back
Bovenaan