[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dank u Dennis:D

Het Splitting Red project komt weer terug! Bovenstaande film betreft het 6x de Splitting Red. Heb er nu 8 besteld:)

Weet jij toevallig welk productiejaar je beschikbaar hebt Dennis?

Super mooi heb 4 cakes van de splitting red. Ga ook zoiets maken top voor je filmpje

Iemand uit de buurt van Zoetermeer die bij Dennis een bestelling heeft geplaatst of nog gaat plaatsten, stuur mij aub een pm :)

CAT2! Goed bezig! :handsup:

Helaas nog niet de producten van mijn wensenlijstje online, maar het kriebelt alweer enorm om te bestellen! :D Fijn na zo'n jaar...

Hoi Dennis, ik kom graag weer een keer langs Almere om wat cat 1 op te halen.
Maar verkopen jullie alleen de restpartijen of komt er nog nieuwe lading zoals produkten van Funke (silberfonteinen, silberheuler, bengal feuer mix) en Original (Conic fountain, meterpakket)?

Toffe acties zo met mooie prijzen. Maken jullie ook nog karton prijzen boven op de prijzen die op de site staan?

Maar verkopen jullie alleen de restpartijen of komt er nog nieuwe lading zoals produkten van Funke (silberfonteinen, silberheuler, bengal feuer mix) en Original (Conic fountain, meterpakket)?

Hier ben ik mee bezig om te kijken wat er nog is op dit moment.

+ Geysir Kaliber A? :rolleyes: :)

Zijn inmiddels ook beschikbaar

De enige, echte, originele grondbloem.
Deze grondtollen hebben drie kleurenwissels.
Ontsteking met lont.
Grondbloemen zitten per 25 stuks verpakt in een pakje.
NEC per grondbloem : 1,80 gr.
Ground Bloom Flower is een F1-product. Verkoop aan personen vanaf 12 jaar.

5017-ground-bloom-flower-grondboem-grondbloemen-grondtol-grondtollen-spinners-grondvuurwerk-klei.png

Bijlagen

• 5017gr-3.png
    5017gr-3.png
    390,3 KB · Weergaven: 0
Dennis, kun je nog aan de insane komen van Evo? En komen er nog meer producten op de site binnenkort of is dit de collectie? Dan weet ik wat ik kan verwachten :)

Dennis, kun je nog aan de insane komen van Evo? En komen er nog meer producten op de site binnenkort of is dit de collectie? Dan weet ik wat ik kan verwachten :)

Volgens mij is dit wat momenteel in de bunkers staat of vrijgekomen is door annuleringen. Almere Haven heeft al jaren het complete assortiment van o.a. Evo en St8ment dus komt nog wel het nodige online.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan