[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen de beste wensen voor 2021 !

Vanwege alle goede reactie's op onze Freak Actie van afgelopen jaar, hebben wij besloten om dit jaar goed te beginnen en een vervolg te geven aan de actie van afgelopen jaar.

Vanaf vandaag gaan wij te starten met het vullen van onze freaksite.

Inmiddels staat er nu CAT1 vuurwerk op deze kunnen jullie ophalen eind januari gebruik ook voor CAT1 vuurwerk het afhaalblok eind januari.:D

( het is niet heel veel vooral nog wat Funke en wat los spul OP=OP )

Verder komen de artikelen vrij die afgelopen jaar zijn gecrediteerd aan freaks deze komen als eerst allemaal weer vrij in de voorraad en hier zitten leuke artikelen tussen.

Verder is het natuurlijk bekend dat er nog nog genoeg is blijven staan en de ruimte is ook beperkt dus voor dit geldt VOL=VOL.

Vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Dennis,

Je bent er weer snel bij! Succes aankomend jaar. Mogen er leuke spullen voorbij komen.

Beste wensen nog Dennis. Lekker op tijd weer:handsup: Ik ga het weer goed in de gaten houden dit jaar.

Nice ben heel benieuwd wat er allemaal vrij komt in voorraad. Mijn bestellingen 2020 doorgeschoven maar moet dringend aangevuld worden. Dus kom maar op met de bunker outlet

De Colour Conic's van Zena waren mijn favoriet. Bengalfeuer, Kugelblitz en de Silberfontänen van Funke waren ook top producten. Daar zou ik graag nog wat van willen bij halen. Dus mocht je dat kunnen regelen... :p

De Colour Conic's van Zena waren mijn favoriet. Bengalfeuer, Kugelblitz en de Silberfontänen van Funke waren ook top producten. Daar zou ik graag nog wat van willen bij halen. Dus mocht je dat kunnen regelen... :p

Oke ga er mee aan het werk

Nog een paar pakjes knetterlint zojuist ook toegevoegd

Goed nieuws Dennis!

Ga de shop in de gaten houden om wat mooi spul te scoren en dit jaar eens een tripje Almere te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan