[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb mijn optie ook doorgegeven maar heb heb geen bevestiging ofzo ontvangen kan ik deze nig verwachten of is er iets fout gegaan?

Volgens mij hebben alleen de mensen die hun bestelling hebben doorgeschoven bevestiging daarvan ontvangen. Ik heb gekozen voor geld terug, maar daar geen reactie op gekregen.

Geduld... ;-)

Hoi Subarufreak,

Bedankt voor de goede zorgen en in mijn ogen de snelle afwikkeling.
Veel respect voor jullie dat er op 19 november het verbod opnieuw is uitgegeven, tussentijds een inventarisatie is gedaan (ik kan mij voorstellen met de prijzen die jullie voeren dat de klantenbestand echt enorm is) en nog binnen 3 weken het geld hebben teruggeboekt.
Dit was denk ik echt een helse klus, nog maar te zwijgen over de ontevreden klanten die je alsnog probeert tevreden te stellen.

Mijn dank is groot en ik hoop echt tot volgend jaar!

Inmiddels het geld teruggekregen , valk bedankt voor de snelle afhandeling .
Hopenlijk tot volgend jaar !!

Hoi Subarufreak,

Bedankt voor de goede zorgen en in mijn ogen de snelle afwikkeling.
Veel respect voor jullie dat er op 19 november het verbod opnieuw is uitgegeven, tussentijds een inventarisatie is gedaan (ik kan mij voorstellen met de prijzen die jullie voeren dat de klantenbestand echt enorm is) en nog binnen 3 weken het geld hebben teruggeboekt.
Dit was denk ik echt een helse klus, nog maar te zwijgen over de ontevreden klanten die je alsnog probeert tevreden te stellen.

Mijn dank is groot en ik hoop echt tot volgend jaar!

Goedenmorgen

Ja we hebben echt gedaan wat we konden in een zo kort mogelijke tijd, en ja het was en is nog steeds een tijdrovende klus, klopt wij hebben een bizar groot klanten bestand waardoor alle mails versturen, mails terug krijgen, mails verwerken etc heel veel tijd kost maar we zijn inmiddels begonnen met uitbetalen voor de klanten die de bestellingen hebben geannuleerd, dit neemt helaas niet weg dat niet alles tegelijk kan waardoor de ene klant net even iets sneller zijn of haar geld heeft tenopzichte van een andere, graag toch hier voor begrip.
We doen ons best iedereen zsm af te wikkelen zodat wij er ook een punt achter kunnen zetten en vooruit kunnen gaan kijken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hier ook alles terug, netjes en toch ook snel geregeld! Bedankt Valk en hopelijk tot volgend jaar!

Ik heb nog niets gehoord, ook geen bevestiging van mijn keuze.
Maar het zal vast goed komen als ik de reacties zo lees.

Valk, na 2 jaar achter elkaar al dit gekloot mbt het verbod. Vind ik het toch wel netjes hoe jullie het dit jaar al hebben afgehandeld. Vorige week zag ik een hoop berichten voorbij komen van mensen die de orders doorgeschoven hadden. En ik dacht begin van het nieuwe jaar komt het geld wel een keer. Had er geen haast bij, want kan me voorstellen dat het een k*t klus is om het allemaal te regelen.
Snap ook dat mensen wat ongeduldig waren, aangezien het vorig jaar toch net iets wat minder soepel liep.
Maar ik ben blij met jullie, en ik hoop echt dat we volgend jaar gewoon mogen knallen en dan zien jullie mij en mijn maat zeker terug!

Bedankt voor het snelle handelen en altijd het snel beantwoorden van de prive berichten die ik stuurde!

Ik wil jullie alsnog een fijne jaarwisseling toewensen en natuurlijk een goede kerst!

Valk en Subarufreak , onwijs bedankt voor de keurige afhandeling! Veel succes met de cat1 verkoop deze maand en tot komend jaar!

Gister een mail gedaan om mijn bestellingen door te schuiven en vandaag een bevestiging met de nieuwe afhaal bonnen. Snel geregeld :cool:

Ik las dat afgelopen donderdag de eerste terugbetalingen zijn gedaan. Kan ik ervan uitgaan dat ik deze week ook het geld teruggestort krijg of duurt dit wat langer?

Ook hier al een tijdje de nieuwe bonnen ontvangen.
Mijn complimenten dat het dit jaar zo soepel en snel is opgepakt, mag ook wel eens gezegd worden.

Hopelijk kunnen we volgend jaar eindelijk naar de nieuwe vestiging en eens ervaren hoe dit verloopt.

Nog steeds geen terugbetaling en ook geen reactie op mail van vorige week. Schiet lekker op zo

Goedenmiddag

We zijn nog steeds druk bezig met de afhandeling van alle klanten, het komt goed ieders wens word nageleefd nog heel even geduld aub.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan