[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
en een andere zegt weer [email protected]

dus zou fijn zijn als subaru in zijn berichten even duidelijkheid schept.

Goedenavond
Ik zal het even uitleggen wij hebben een nieuw email adres aangemaakt waar vanuit naar iedere klant een email van ons is uit gegaan, blijkbaar heeft de email moeite met sommige email adressen waardoor deze dus niet zijn aangekomen, daarop heb ik een bericht eruit gedaan hier waarin ik heb aangegeven dat iedere klant die geen mail van ons gehad heeft, zijn of haar gegevens even moet mailen naar onze vuurwerkperdoos mail zodat wij deze gegevens kunnen nakijken en dan alsnog de mail ( die jullie dus eigenlijk via het nieuwe mail adres hadden moeten hebben) naar jullie kunnen mailen.

MAAR LET OP.
Jullie moeten jullie optie mailen naar het NIEUWE mail adres en NIET naar de standaard vuurwerkperdoos mail.

Ik.hopr dat het zo een beetje duidelijkheid schept.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond
Ik zal het even uitleggen wij hebben een nieuw email adres aangemaakt waar vanuit naar iedere klant een email van ons is uit gegaan, blijkbaar heeft de email moeite met sommige email adressen waardoor deze dus niet zijn aangekomen, daarop heb ik een bericht eruit gedaan hier waarin ik heb aangegeven dat iedere klant die geen mail van ons gehad heeft, zijn of haar gegevens even moet mailen naar onze vuurwerkperdoos mail zodat wij deze gegevens kunnen nakijken en dan alsnog de mail ( die jullie dus eigenlijk via het nieuwe mail adres hadden moeten hebben) naar jullie kunnen mailen.

MAAR LET OP.
Jullie moeten jullie optie mailen naar het NIEUWE mail adres en NIET naar de standaard vuurwerkperdoos mail.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Vermeld dan ff dat nieuwe mail adres in een post. want de mensen die niks hebben ontvangen weten dus ook het mail adres niet....

Goedenavond

MAAR LET OP.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

misschien handig om te weten. Gmail hanteert limieten voor het aantal ontvangers. dit zijn er (uit mijn hoofd) 500 per dag (24 uur) met max 1000 of 3000 berichten. wellicht handig om even na te kijken. weet niet of jullie zoveel mensen moeten mailen... just trying to help.

Daarnaast heb ik ook geen bericht ontvangen dus zou ik graag het goede mailadres ergens zien.

Goedenavond

Ik heb er net 40 mails uit gedaan naar de klanten die naar mij gemaild hadden over dat ze de mail niet hadden ontvangen, graag verneem ik of iedereen hem nu wel ontvangen heeft.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Net zelf gemaild en binnen 5 mins de mail met opties gekregen. Mijn bestelling haal ik volgend jaar op:) Dank team VWpD voor jullie inzet. Ik zie jullie volgend jaar!

Goedenavond

Ik heb er net 40 mails uit gedaan naar de klanten die naar mij gemaild hadden over dat ze de mail niet hadden ontvangen, graag verneem ik of iedereen hem nu wel ontvangen heeft.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Na een mailtje gestuurd te hebben inderdaad snel antwoord met de opties. alles doorgeschoven.

Naar welke mail moet ik een mailtje sturen. Geen mail ontvangen, dus gisteren gemaild naar 1 van de mailadressen die ik tegenkwam. Maar krijg niet net zoals iedereen een reactie na 5 minuten

Ook ik heb de boel doorgeschoven, hopelijk doen zoveel mogelijk mensen dat! Maakt het voor de heren wat makkelijker

Thanks, ik ben al wezen shoppen laatst :cool:

Maar van Funke lagen er toen alleen de Star Kids.
Ik was benieuwd wanneer die dikke fonteinen enzo weer in de shop liggen.

Beste Subaru / Valk, hebben jullie al een idee wanneer het geld wordt terug gestort voor wie daarvoor heeft gekozen? Ik zie bij andere freakwinkels dat die al hebben terug gestort, dus was even benieuwd hoe het er bij jullie voor staat.

Alvast bedankt voor je antwoord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan