[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het eerder naïef noemen.
De kans is groter dat Doutzen Kroes en Beyonce straks naast je bed staan voor een triootje dan de kans dat het verbod teruggedraaid gaat worden.

Ik heb er ook niet veel vertrouwen in, maar mocht het verbod teruggedraaid worden, dan regel jij die 2 chicks naast mijn bed. Daar heb ik wel een ruzietje voor over thuis...

Helaas heb ik ook geen mail ontvangen, ook niet in de spambox.

Heel erg jammer dat er geen keuze voor duitsland komt. Zit ik dadelijk weer zonder vuurwerk. Weet nog niet of ik het doorzet. Is het ook mogelijk om een paar bestellingen te cancelen en een paar door te zetten?

Goedenavond

Ik zou iedereen willen vragen die een bestelling bij ons heeft en geen mail heeft ontvangen, ons een mail te willen nsturen met je gegevens en bestelnr etc .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hoi Subarufreak, naar welke emailadres moeten we mailen?

Ook hier geen mail ontvangen dus maar weer een mailtje gestuurd.
Je zou toch denken dat dat nieuwe systeem een keer zou werken?

Ook hier geen mail ontvangen dus maar weer een mailtje gestuurd.
Je zou toch denken dat dat nieuwe systeem een keer zou werken?

Goedenmiddag

Dit heeft niks met het systeem te maken, we hebben voor deze situatie net als vorig jaar een nieuw email adres aangemaakt en daar zit blijkbaar het probleem, de nieuwe email heeft met name problemen met @live en @hotmail adressen.
Ik had al aangegeven voor de genen die geen mail gekregen hadden even een bericht te doen met de gegevens naar de vpd mail zodat ik deze mensen alsnog de mail kan sturen welke de andere klanten wel gehad hebben.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hier ook nog geen mail , toch raar is dat . Het lijkt mij gewoon mogelijk je klantenbestand in een keer te mailen ??

Goedenmiddag

Dit heeft niks met het systeem te maken, we hebben voor deze situatie net als vorig jaar een nieuw email adres aangemaakt en daar zit blijkbaar het probleem, de nieuwe email heeft met name problemen met @live en @hotmail adressen.
Ik had al aangegeven voor de genen die geen mail gekregen hadden even een bericht te doen met de gegevens naar de vpd mail zodat ik deze mensen alsnog de mail kan sturen welke de andere klanten wel gehad hebben.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Welk mail adres dient hiervoor gebruikt te worden? ik heb gemaild naar het mail adres genoemd door andere members.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan