Mensen als jullie moeten niet in de freakactie bestellen!fijn de zekerheid nemen van de 3 verkoopdagen!Heb mijn bestelling al geannuleerd, binnen 14 dagen heb ik recht op mijn geld.
Ga niet maanden wachten op mijn geld.
tjonge,tjonge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mensen als jullie moeten niet in de freakactie bestellen!fijn de zekerheid nemen van de 3 verkoopdagen!Heb mijn bestelling al geannuleerd, binnen 14 dagen heb ik recht op mijn geld.
Ga niet maanden wachten op mijn geld.
Mensen als jullie moeten niet in de freakactie bestellen!fijn de zekerheid nemen van de 3 verkoopdagen!
tjonge,tjonge
Nou nou wat een taal... dat ik hem waarschuw.Hoezo zou ik niet goedkoop eerder bestellen, laatste 3 dagen heb je oplichtersprijzen.
Gaat erom dat ik snel wil schakelen naar een backup plan, ik post nooit wat maar ben wel op de hoogte dat het bij valk vaak langer duurt. Dit is vaker op dit forum geëscaleerd.
Vandaar dat ik hem gelijk even waarschuw dat ik optijd betaald wil worden, dat heet consumentenrecht.
Ik emigreer in 2022 dus wil ik wel knallend eruit...
Wat een fucking kansloze reacties zeg.
Ik heb nu meerdere topics gelezen en ik erger me kapot aan de mensen die gelijk al zitten te zeuren om terugbetaling.
Sjongejonge, het gemiddeld denk niveau.
Hoezo zou ik niet goedkoop eerder bestellen, laatste 3 dagen heb je oplichtersprijzen.
Gaat erom dat ik snel wil schakelen naar een backup plan, ik post nooit wat maar ben wel op de hoogte dat het bij valk vaak langer duurt. Dit is vaker op dit forum geëscaleerd.
Vandaar dat ik hem gelijk even waarschuw dat ik optijd betaald wil worden, dat heet consumentenrecht.
Hoezo zou ik niet goedkoop eerder bestellen, laatste 3 dagen heb je oplichtersprijzen.
Ik zou zeggen, emigreer lekker per direct, en kom asjeblieft nooit meer terug ondankbare hond! Houdoe en bedankt!
Man man, als je nooit wat post laat het nu dan ook uit je hoofd om wat te posten. En emigreer naar een land waar ze mensen zoals als jouw willen hebben...Hoezo zou ik niet goedkoop eerder bestellen, laatste 3 dagen heb je oplichtersprijzen.
Als jouw vriend, ik had afgelopen jaar al op 27 januari al me geld terug van Valk, dus chil de fuck down, natnekHoi Subarufreak, lukt het om dit jaar het geld terug te krijgen voor de zomervakantie?Ik vraag dit voor een vriend.
wat bizar dat mensen tegenwoordig alleen nog aan zichzelf denken .
ja het is jou goedrecht je geld terug te krijgen maar door het goedkoop inkopen vroeg int seizoen is jullie geld allang geinvensteerd, dit doen ze om voor jou en mij goedkope prijzen te regelen. kan je het geld niet missen bestel dan pas als je het kan ophalen normaal was je je geld ook al kwijt tot de laatste dagen,
heb toch wat geduld en met name respect voor een ieder die zakelijk enorm geraakt word door dit onlogische besluit.
Ik zou zeggen, emigreer lekker per direct, en kom asjeblieft nooit meer terug ondankbare hond! Houdoe en bedankt!
...
En genoeg met deze stomme discussie. Ik denk dat de rest allemaal wat meer geduld heeft. Valk zal immers gigantisch met de handen in het haar zitten. Een heel jaar wederom voor niks alle pijn en moeite erin gestoken (ook al duurde dit soms wat langer dan verwacht). We horen wel van jullie wat de opties zijn en laten we dan hopen dat de optie Duitsland dit keer wel door kan gaan