[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal top! Nu heb ik nog een vraag, komen er nog nieuwe producten online ? En komen er nog nieuwe weekaanbiedingen ?

Helemaal top! Nu heb ik nog een vraag, komen er nog nieuwe producten online ? En komen er nog nieuwe weekaanbiedingen ?

Goedenmiddag

Nieuwe producten zijn we nog mee bezig zoals iedereen waarschijnlijk alwel gemerkt/ gelezen heeft zijn er problemen met de containers en daardoor durven wij nog geen producten op de site te zetten waarvan wij niet 100% zekerheid hebben dat wij ze ook daadwerkelijk geleverd krijgen, dus om teleurstelling te voorkomen zijn wij daar nog terughoudend in

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Top, de code ontvangen en na wat keuzestress een bestelling geplaatst. De 1.2" spinnerz 2 colorz voor een mooi prijsje kunnen scoren nu. : )

Ik heb de code ook binnen. Ik krijg echter de melding dat het minimum bestelbedrag van 60 euro niet is gehaald. Klopt, want ik heb maar een kortingscode van €24. Hoe kunnen we dit oplossen?

Had de code graag voor een eerder gedane bestelling gebruikt van >€60, maar het duurde lang voor de code kwam zoals bekend..

Ik heb de code ook binnen. Ik krijg echter de melding dat het minimum bestelbedrag van 60 euro niet is gehaald. Klopt, want ik heb maar een kortingscode van €24. Hoe kunnen we dit oplossen?

Had de code graag voor een eerder gedane bestelling gebruikt van >€60, maar het duurde lang voor de code kwam zoals bekend..

Goedenavond

Bel dinsdag even naar de zaak en leg het even voor, weet niet wat je nu wou bestellen?.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Bel dinsdag even naar de zaak en leg het even voor, weet niet wat je nu wou bestellen?.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Prima, ik zal bellen dinsdag, bedankt. Wilde graag de Double Demolition bestellen, maar zie dat die inmiddels ook niet meer bestelbaar is.

Vandaag toch maar de laatste bestelling geplaatst Of er moet nog iets heel leuks online komen xD
Valk bedankt voor de kortingscodes :angel: En tot de 29ste ;)

Gisteren mijn bestelling geplaatst bij vuurwerkperdoos :D Het heeft wat geduurd, maar toch wil ik vuurwerkperdoos bedanken voor het mogelijk maken van de extra korting :yes:

Toch mooi om nog een Glitter Willow 2 Colorz te kunnen scoren voor een scherpe prijs, thanks voor de kortingscode! Ookal duurde het wel erg lang voordat deze beschikbaar was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan