[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil echt niet vervelend doen, en bedoel dit niet om te klagen maar ik wil even een paar dingen kwijt.

Het laatste jaar zijn er naar mijn idee veel veel beloftes gedaan welke niet zijn nagekomen hier en daar door problemen maar oké:

1. Ik kan mij de opening nog herinneren welke april werd aangekondigd en welke iets van augustus werd?

2.De tegoedbon voor mensen welke de bestellingen hebben doorgezet zal al maanden komen, nu konden de betreffende nu midden deze maand een bon ontvangen, nog steeds niet gezien.

3. Aantal vragen over nieuw vuurwerk voorbij zien komen welke toegevoegd zal worden, bijvoorbeeld Argento. Naast een lege pagina nogsteeds niks gezien.

4. Vragen gezien over de weekaanbiedingen, deze zouden nog weer aangepast worden. Deze aanbiedingen zijn nogsteeds het zelfde.

Er zijn vast nog meer dingen te noemen, maar ik kan niet alles zo ophoesten. Ik snap echt dat jullie het druk hebben en dat er problemen waren, maar maak dan aub geen beloftes welke niet nagekomen kunnen worden.

Nu staan punt 2,3,4 nog open terwijl de onlineshop over 5 weken al sluit (1 dec).

Heb echt alle goede bedoelingen en bestel graag bij jullie, maar please doe alleen beloftes welke je na kan komen!

De giant beast en 9-16 kan je niet meer bestellen, komen deze nog terug op voorraad?

Goedenmorgen de producten gaan aankomende week weer aangevuld worden, we gaan even een inventaris van de voorraad maken en dan word alles aangevuld.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Geld brand mij in de broekzak moet ik zeggen .. hopelijk komt de code binnenkort. November is in zicht.

Goedenmorgen

De kortingscodes zijn bijna onderweg, alle mails zijn zo goed als opgemaakt, het was toch iets meer werk als verwacht want letterlijk elke mail naar een klant moet individueel opgemaakt worden aangezien elke klant voor een ander bedrag besteld heeft en daardoor elke 10% korting appart berekend moet worden( dus even een algemeen mailtje met gewoon 10% korting eruit knallen is niet mogelijk).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedemorgen, ik zie dat er ook heel veel tijdvakken voor 30 december zijnz
Tot wanneer kunnen wij bestellen ?

Komt 1 december de normale site online ? En kunnen we als we daar bestellen het ook ophalen in Geesteren ?

Goedenmiddag

Onze reguliere webshop komt rond eind november online, afhalen in geesteren daarvan is helaas niet mogelijk want geesteren is vanaf nu nog puur voor vuurwerkperdoos .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hey Subarufreak,

Ik wil niet zeuren, maar wanneer komt die kortingscode? Ik wil nog wat bestellen, maar is een beetje zonde als die code dan volgende week komt... ;-) Site gaat per 1-12 dicht toch? Of wordt de code achteraf nog berekend?

Alvast bedankt!!

Dit is totaal geen gezeur. Het duurt gewoon weer langer dan dat ze hebben aangegeven. Totaal niet geloofwaardig meer.

Hey Subarufreak,

Ik wil niet zeuren, maar wanneer komt die kortingscode? Ik wil nog wat bestellen, maar is een beetje zonde als die code dan volgende week komt... ;-) Site gaat per 1-12 dicht toch? Of wordt de code achteraf nog berekend?

Alvast bedankt!!

Volgende week is het 1 nov, dus nog 4 weken de tijd om te bestellen...

Hey Subarufreak,

Alvast bedankt!!

Goedenmiddag

We snappen het helemaal hoor en tis zeker geen zeuren maar helaas zitten wij alweer een tijdje met ziektes en een gevalletje corona intern( we snappen heel goed dat dit voor jullie niet van toepassing is, maar helaas is het daardoor allemaal regelen even iets lastiger)
aankomende week moet alles geregeld zijn en verstuurd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan