[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Er is gezegd dat iedereen gebeld zou worden om een nieuwe afspraak te maken over de bestelling van afgelopen jaar welke is blijven staan. Ik ben echter nog niet gebeld, kan dit kloppen? Of ben ik gewoon te ongeduldig?:p

Hallo,

Er is gezegd dat iedereen gebeld zou worden om een nieuwe afspraak te maken over de bestelling van afgelopen jaar welke is blijven staan. Ik ben echter nog niet gebeld, kan dit kloppen? Of ben ik gewoon te ongeduldig?:p

Ik ben ook nog niet gebeld. Zal wel los lopen.:thumbsup:

Hallo,

Ik ben al wel gebeld, een dikke maand geleden. Heb alleen nog geen bevestiging gehad van de nieuwe afspraak, uit eerdere berichten begreep ik dat deze nog zal komen.

VPD, Ik vroeg mij af het het gaat, Zijn de betaalproblemen al opgelost en afspraken met leveranciers bijna rond? Staan al wel aantal leuke nieuwe dingen op de site. Is er al een nieuwe indicatie te geven van opening? :D

Ik ben al wel gebeld, een dikke maand geleden. Heb alleen nog geen bevestiging gehad van de nieuwe afspraak, uit eerdere berichten begreep ik dat deze nog zal komen.

VPD, Ik vroeg mij af het het gaat, Zijn de betaalproblemen al opgelost en afspraken met leveranciers bijna rond? Staan al wel aantal leuke nieuwe dingen op de site. Is er al een nieuwe indicatie te geven van opening? :D

Goedenmiddag

Dat klopt, alle klanten zijn (als het goed is) gebelt en zijn er nieuwe datums en tijdstippen mee afgestemd.
Wat betreft de problemen, deze zijn helaas nog niet opgelost ( waar wij zelf ontzettend van balen, maar daardoor kan de site simpelweg nog niet open ( betaalsysteem werkt niet en het account systeem waardoor je "moet" inloggen ook nog steeds niet) hier word nog steeds aan gewerkt zodra dezen opgelost zijn gaan wij gelijk knallen en de site open zetten.
Ik zal dat dan hier ook gelijk melden .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Dat klopt, alle klanten zijn (als het goed is) gebelt en zijn er nieuwe datums en tijdstippen mee afgestemd.
Wat betreft de problemen, deze zijn helaas nog niet opgelost ( waar wij zelf ontzettend van balen, maar daardoor kan de site simpelweg nog niet open ( betaalsysteem werkt niet en het account systeem waardoor je "moet" inloggen ook nog steeds niet) hier word nog steeds aan gewerkt zodra dezen opgelost zijn gaan wij gelijk knallen en de site open zetten.
Ik zal dat dan hier ook gelijk melden .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik ben ook nog niet gebeld.

Jongens stuur anders ff een pb naar Marcel als er nog geen contact is geweest. Dit houdt het topic ook overzichtelijk

Goedenmiddag members/freaks

Ik lees hier van een aantal mensen die niet gebelt zouden zijn ivm het doorzetten van de gemaakte bestellingen.
Reden hiervan kan mede zijn dat klanten bij het niet inloggen destijds bij het maken van bestellingen daardoor dus ook geen verdere gegevens ( afgezien dus de adres gegevens ) achterlieten.
Voor allen die daardoor dus niet gebelt zijn, neem AUB aanomende week even zelf telefonisch contact op met de winkel in nijverdal, dan word alles netjes ook voor jullie klaar gemaakt.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag members/freaks

Ik lees hier van een aantal mensen die niet gebelt zouden zijn ivm het doorzetten van de gemaakte bestellingen.
Reden hiervan kan mede zijn dat klanten bij het niet inloggen destijds bij het maken van bestellingen daardoor dus ook geen verdere gegevens ( afgezien dus de adres gegevens ) achterlieten.
Voor allen die daardoor dus niet gebelt zijn, neem AUB aanomende week even zelf telefonisch contact op met de winkel in nijverdal, dan word alles netjes ook voor jullie klaar gemaakt.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bedankt voor je reactie! Ik bel komende week even :thumbup:

Goedenmorgen members/freaks

Graag jullie aandacht voor het volgende, onze telefoon staat op dit moment roodgloeiend vanwege EN fietsklanten en vpd klanten, gelieve niet meer bellem ivm vpd, we gaan zorgen dat alle nog NIET gebelde klanten gebelt gaan worden, dit is een tijdrovende klus dus heb aub nog even geduld het komt goed .

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Graag jullie aandacht voor het volgende, onze telefoon staat op dit moment roodgloeiend vanwege EN fietsklanten en vpd klanten, gelieve niet meer bellem ivm vpd, we gaan zorgen dat alle nog NIET gebelde klanten gebelt gaan worden, dit is een tijdrovende klus dus heb aub nog even geduld het komt goed .

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Ik heb best wat geduld, maar ik heb op 10-3 een mail naar jullie gestuurd, en daar heb ik helaas nog geen reactie op gekregen. Zou je daar eens in willen duiken?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik word er zo langzaamaan een beetje moedeloos van! Eerst zouden we gemaild worden, dit duurde al vrij lang. vervolgens word er gezegd we nemen telefonisch contact, dan krijg je een reactie dat iedereen is gebeld maar schijnbaar bij lange na niet iedereen omdat volgens VALK er geen telefoonnummer bekend is. Vervolgens moet je bellen naar de winkel en dat kan dus ook niet meer.
Ik heb zelf meerdere malen mijn telefoonnummer ingevuld bij de bestellingen. lijkt me ook raar dat dat ineens zoek is.
En nu zijn ineens de nummers dus wel beschikbaar? Ik snap dat het een tijdrovende klus is maar vraag wat jongens/meiden die normaal met de verkoop ook helpen om te bellen en een nieuwe afspraak met jullie klanten in te plannen. Voor de meeste hier gaat het niet om kleine bestellingen/bedragen en ik zou daar toch met gemak eens wat duidelijkheid in willen hebben.

Tot slotte: ik waardeer uiteraard jullie tijd en moeite die jullie erin stoppen helemaal sinds subaru hier het aanspreekpunt is. Maar kom op.... stop eens met die loze beloftes.

Deze service is al jaren zo vandaar dat ik een deurtje verder ga.Met de doorgeschoven bestellingen,ander afhaaladres en bestelling die de freaks bij andere winkels gaan doen dan snap ik de onzekerheid wel.
Normaal kun je gewoon contact opnemem met de winkel dus beetje raar dat je nu niet kunt bellen.Het zou beter zijn om dan een appart nummer te nemen voor Vwpd.Misshien teveel hooi op de vork?

Ik ben niet iemand die snel wat typt op het forum. Echter vond ik het nu toch wel eens tijd worden om mijn mening te geven. Ik heb best wat geduld maar wacht al vanaf januari hoe het geregeld gaat worden met de bestellingen. Ik heb namelijk nog geen mail of telefoontje nagestuurd richting jullie. Heb netjes zitten wachten op Valk Vuurwerk. Helaas blijft het al 3,5 maand stil! Echter vind ik het nu toch wel eens tijd worden dat er duidelijkheid komt en er stappen gemaakt worden. Mensen kiezen er voor om de bestelling door te schuiven naar dit jaar(om Valk Vuurwerk te helpen). Dan vind ik dat daar best netter mee om mag worden gegaan. Als ik op het forum om me heen kijk is het bij andere winkeliers toch echt anders! In 3,5 maand kun je best al stappen zetten lijkt mij. Ook worden er tijdens berichten tegenstrijdige dingen gezegd. Verder snap ik dat het een moeilijke tijd is en dat jullie er alles voor doen. Ik hoop gewoon dat er duidelijkheid komt. Voor rest: Knallen! Dat doen wij ook met vuurwerk :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan