Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja het verdiend inderdaad niet de schoonheidsprijs.
Matige communicatie zorgt gewoon voor wrijving.
Hopelijk doen de heren er wat mee en kunnen we het straks allemaal achter ons laten!
Heb wel weer zin om te bestellen![]()
Hallo,
Heb het al eerder gevraagd maar kunnen jullie ook de Luypaers blokken leveren?
Subaru freak,
is er inmiddels al meer duidelijk omtrent de nieuwe afhaaltijden en de mails die verstuurd zouden worden?
En wanneer dat jullie open gaan?
Ik snap dat jullie problemen hebben met het vuurwerkpos systeem, maar ik kan me niet voorstellen dat dit nog steeds niet opgelost is.
Mannen ze gaan binnenkort open! Dat was in januari ook dus ik zet bij 1 augustus een ster in de agenda!
Hehe geintje natuurlijk, ben wel oprecht benieuwd.
Wel verstandig om “binnenkort” open te gaan. Lijkt een beetje op de versoepelingen vanuit de overheid met allemaal mitsen en maren.
Hoe dan ook mijn portemonnee is er klaar voor
Goedenmorgen
Ik ben zelf inmiddels (naast mijn eigen werk) begonnen met het mailen,bellen,appen van de "overgebleven " klanten voor het maken van nieuwe afspraken omtrent afhaaldata en tijstippen.
We gaan binnenkort weer open.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedemiddag,Ik heb best wat geduld, maar ik heb op 10-3 een mail naar jullie gestuurd, en daar heb ik helaas nog geen reactie op gekregen. Zou je daar eens in willen duiken?
Ook ik heb hier meerdere keren opgeroepen tot geduld, kritiek voor me gelaten of zelfs gebagatelliseerd. Welnu, nog niks gehoord. Een slap excuus dat de nummers niet kloppen en je zelf moet bellen (mijn nummer staat overigens gewoon goed in het account). Dat resulteerde blijkbaar in veel telefoontjes, dus als tegenmaatregel moet men wachten tot ze gebeld worden.
Ik wil en hoef dit topic niet te vervuilen, maar in godsnaam communiceer op enige wijze. Het argument dat ze het druk hebben met de fietsenwinkel in deze tijd snap ik ergens wel, maar ook wij zijn gewoon betalende klanten.
Ik mag toch de verwachting uitspreken op korte termijn te worden gecontacteerd?
Ik snap zeker je frustratie! en ik ben zelf ook erg kritisch op de afhandeling/communicatie van valk.
Maar vermoed dat ze in de avonduren de lijsten verwerken. ik ben inmiddels wel gebeld ( ook in de avonduren).
ik vermoed dat je binnenkort wel gebeld zult worden.