[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja het verdiend inderdaad niet de schoonheidsprijs.
Matige communicatie zorgt gewoon voor wrijving.
Hopelijk doen de heren er wat mee en kunnen we het straks allemaal achter ons laten!
Heb wel weer zin om te bestellen:)

Ik ga er eigenlijk vanuit dat alles gewoon geregeld zal worden hoor (Valk kennende). Ik heb er zelf ook nog een bestelling staan en ook nog niets gehoord. Maar dat zal vast wel goedkomen. Momenteel zijn fietsen gewoon goud waard en is het daar het hele jaar al gigantisch druk.

Tja het verdiend inderdaad niet de schoonheidsprijs.
Matige communicatie zorgt gewoon voor wrijving.
Hopelijk doen de heren er wat mee en kunnen we het straks allemaal achter ons laten!
Heb wel weer zin om te bestellen:)

Zonder wrijving geen glans 😜

Als ik het goed begrijp..
Moeten we dus wachten tot dat we alsnog worden terug gebeld (terwijl jullie de telefoonnummers van de mensen die nog niet zijn terug gebeld niet hebben)?

Binnen welk tijdsbestek moet dat gaan gebeuren?

Mvg

Subaru freak,

is er inmiddels al meer duidelijk omtrent de nieuwe afhaaltijden en de mails die verstuurd zouden worden?
En wanneer dat jullie open gaan?

Ik snap dat jullie problemen hebben met het vuurwerkpos systeem, maar ik kan me niet voorstellen dat dit nog steeds niet opgelost is.

Subaru freak,

is er inmiddels al meer duidelijk omtrent de nieuwe afhaaltijden en de mails die verstuurd zouden worden?
En wanneer dat jullie open gaan?

Ik snap dat jullie problemen hebben met het vuurwerkpos systeem, maar ik kan me niet voorstellen dat dit nog steeds niet opgelost is.

Goedenmorgen

Ik ben zelf inmiddels (naast mijn eigen werk) begonnen met het mailen,bellen,appen van de "overgebleven " klanten voor het maken van nieuwe afspraken omtrent afhaaldata en tijstippen.
We gaan binnenkort weer open.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Mannen ze gaan binnenkort open! Dat was in januari ook dus ik zet bij 1 augustus een ster in de agenda!

Hehe geintje natuurlijk, ben wel oprecht benieuwd.
Wel verstandig om “binnenkort” open te gaan. Lijkt een beetje op de versoepelingen vanuit de overheid met allemaal mitsen en maren.

Hoe dan ook mijn portemonnee is er klaar voor

Mannen ze gaan binnenkort open! Dat was in januari ook dus ik zet bij 1 augustus een ster in de agenda!

Hehe geintje natuurlijk, ben wel oprecht benieuwd.
Wel verstandig om “binnenkort” open te gaan. Lijkt een beetje op de versoepelingen vanuit de overheid met allemaal mitsen en maren.

Hoe dan ook mijn portemonnee is er klaar voor

Ster bij 1 aug.:D ik lig dubbel:D whahaaa

Goedenmorgen

Ik ben zelf inmiddels (naast mijn eigen werk) begonnen met het mailen,bellen,appen van de "overgebleven " klanten voor het maken van nieuwe afspraken omtrent afhaaldata en tijstippen.
We gaan binnenkort weer open.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

En in welk tijdsbestek kan ik dat telefoontje/mailtje/appje verwachten?

Mvg

Ik ben zelf ook wel benieuwd aan het worden, ik neem aan dat er nog voldoende tijdsloten over zijn? Vuurwerkperdoos is niet de enige shop waar ik langs moet, het is niet bepaald in de buurt dus het moet ook in mijn eigen planning passen. Leuk dat ze zelf bepalen dat je naar een andere locatie moet, en dat er een ander tijdslot komt maar ik zou het toch erg jammer vinden als ik alleen voor deze bestelling op en neer moet vanuit het zuiden.

Ik heb best wat geduld, maar ik heb op 10-3 een mail naar jullie gestuurd, en daar heb ik helaas nog geen reactie op gekregen. Zou je daar eens in willen duiken?
Goedemiddag,

inmiddels is het twee maanden geleden, en ik heb helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Ik begin het nu toch wel jammer te vinden.

Ook ik heb hier meerdere keren opgeroepen tot geduld, kritiek voor me gelaten of zelfs gebagatelliseerd. Welnu, nog niks gehoord. Een slap excuus dat de nummers niet kloppen en je zelf moet bellen (mijn nummer staat overigens gewoon goed in het account). Dat resulteerde blijkbaar in veel telefoontjes, dus als tegenmaatregel moet men wachten tot ze gebeld worden.

Ik wil en hoef dit topic niet te vervuilen, maar in godsnaam communiceer op enige wijze. Het argument dat ze het druk hebben met de fietsenwinkel in deze tijd snap ik ergens wel, maar ook wij zijn gewoon betalende klanten.

Ik mag toch de verwachting uitspreken op korte termijn te worden gecontacteerd?

Ook ik heb hier meerdere keren opgeroepen tot geduld, kritiek voor me gelaten of zelfs gebagatelliseerd. Welnu, nog niks gehoord. Een slap excuus dat de nummers niet kloppen en je zelf moet bellen (mijn nummer staat overigens gewoon goed in het account). Dat resulteerde blijkbaar in veel telefoontjes, dus als tegenmaatregel moet men wachten tot ze gebeld worden.

Ik wil en hoef dit topic niet te vervuilen, maar in godsnaam communiceer op enige wijze. Het argument dat ze het druk hebben met de fietsenwinkel in deze tijd snap ik ergens wel, maar ook wij zijn gewoon betalende klanten.

Ik mag toch de verwachting uitspreken op korte termijn te worden gecontacteerd?

Ik snap zeker je frustratie! en ik ben zelf ook erg kritisch op de afhandeling/communicatie van valk.
Maar vermoed dat ze in de avonduren de lijsten verwerken. ik ben inmiddels wel gebeld ( ook in de avonduren).

ik vermoed dat je binnenkort wel gebeld zult worden.

Ik snap zeker je frustratie! en ik ben zelf ook erg kritisch op de afhandeling/communicatie van valk.
Maar vermoed dat ze in de avonduren de lijsten verwerken. ik ben inmiddels wel gebeld ( ook in de avonduren).

ik vermoed dat je binnenkort wel gebeld zult worden.

Ik ben benieuwd. Ik heb het vaak genoeg voor Valk opgenomen in dit topic, maar de grens wordt natuurlijk wel een keer bereikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan