Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Er is gezegd dat iedereen gebeld zou worden om een nieuwe afspraak te maken over de bestelling van afgelopen jaar welke is blijven staan. Ik ben echter nog niet gebeld, kan dit kloppen? Of ben ik gewoon te ongeduldig?![]()
Mooi, dan zal het inderdaad wel loslopenIk ben ook nog niet gebeld. Zal wel los lopen.![]()
Hallo,
Er is gezegd dat iedereen gebeld zou worden om een nieuwe afspraak te maken over de bestelling van afgelopen jaar welke is blijven staan. Ik ben echter nog niet gebeld, kan dit kloppen? Of ben ik gewoon te ongeduldig?![]()
Ik ben al wel gebeld, een dikke maand geleden. Heb alleen nog geen bevestiging gehad van de nieuwe afspraak, uit eerdere berichten begreep ik dat deze nog zal komen.
VPD, Ik vroeg mij af het het gaat, Zijn de betaalproblemen al opgelost en afspraken met leveranciers bijna rond? Staan al wel aantal leuke nieuwe dingen op de site. Is er al een nieuwe indicatie te geven van opening?![]()
Goedenmiddag
Dat klopt, alle klanten zijn (als het goed is) gebelt en zijn er nieuwe datums en tijdstippen mee afgestemd.
Wat betreft de problemen, deze zijn helaas nog niet opgelost ( waar wij zelf ontzettend van balen, maar daardoor kan de site simpelweg nog niet open ( betaalsysteem werkt niet en het account systeem waardoor je "moet" inloggen ook nog steeds niet) hier word nog steeds aan gewerkt zodra dezen opgelost zijn gaan wij gelijk knallen en de site open zetten.
Ik zal dat dan hier ook gelijk melden .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik helaas ook nog niet.Ik ben ook nog niet gebeld.
Goedenmiddag members/freaks
Ik lees hier van een aantal mensen die niet gebelt zouden zijn ivm het doorzetten van de gemaakte bestellingen.
Reden hiervan kan mede zijn dat klanten bij het niet inloggen destijds bij het maken van bestellingen daardoor dus ook geen verdere gegevens ( afgezien dus de adres gegevens ) achterlieten.
Voor allen die daardoor dus niet gebelt zijn, neem AUB aanomende week even zelf telefonisch contact op met de winkel in nijverdal, dan word alles netjes ook voor jullie klaar gemaakt.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik heb best wat geduld, maar ik heb op 10-3 een mail naar jullie gestuurd, en daar heb ik helaas nog geen reactie op gekregen. Zou je daar eens in willen duiken?Goedenmorgen members/freaks
Graag jullie aandacht voor het volgende, onze telefoon staat op dit moment roodgloeiend vanwege EN fietsklanten en vpd klanten, gelieve niet meer bellem ivm vpd, we gaan zorgen dat alle nog NIET gebelde klanten gebelt gaan worden, dit is een tijdrovende klus dus heb aub nog even geduld het komt goed .
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenmorgen members/freaks
Graag jullie aandacht voor het volgende, onze telefoon staat op dit moment roodgloeiend vanwege EN fietsklanten en vpd klanten, gelieve niet meer bellem ivm vpd, we gaan zorgen dat alle nog NIET gebelde klanten gebelt gaan worden, dit is een tijdrovende klus dus heb aub nog even geduld het komt goed .
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk