[Freakactie 2021] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag net weer een Funke box op de site staan. Chrysrain-blue.

ik heb er zelf geen interesse in misschien een andere freak. Er is maar 1 box beschikbaar.
Dus diegene moet wel snel zijn wil je hem hebben :p

Ik zag net weer een Funke box op de site staan. Chrysrain-blue.

ik heb er zelf geen interesse in misschien een andere freak. Er is maar 1 box beschikbaar.
Dus diegene moet wel snel zijn wil je hem hebben :p

Even overwogen, echter is deze niet zo handig op m'n stooklocatie met die laagklappende sterren:p

Ja hè? Vind ik ook.. Hoogste tijd voor een leuke invulling van de webshop. Op de compounds na is die nogal mager op dit moment.

De bunkers zitten vol volgens mij. Er is eerder aangegeven dat er na de zomer wellicht een aanvulling zou zijn. Contact met René in dit jaar en ook vandaag nog altijd prima geweest, snelle en duidelijke reacties op vragen!

Contact met René in dit jaar en ook vandaag nog altijd prima geweest, snelle en duidelijke reacties op vragen!

Wellicht is René daar dan een beetje selectief in, want ik heb toch andere ervaringen.
En helaas niet alleen ik.

Altijd goede ervaringen mee. En er word snel gereageerd.
Dat klopt Lars meestal wel .
Laatste paar maanden echter even heel druk met mijn andere bezigheden geweest en niet zo vaak hier geweest.
Beste is trouwens om via het contact formulier in de shop een bericht te sturen.

Als het goed is heeft iedereen nu een reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan