[Freakactie 2021] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Ramon en Patricia,

Ik heb zojuist een gedeelte van mijn terugbetaling ontvangen, dit is echter slechts van één order.

Hierop heb ik de telefoon gepakt, echter geen gehoor gekregen.

Zouden jullie daarom de administratie mail willen beantwoorden?
 
Ik heb het (95%) teruggestort gekregen. Is een paar dagen geleden, geloof de 24e. Twee dagen na het mailtje van ze ontvangen te hebben

Let op ze storten het terug via stichting pay.nl.
 
Ja 95% ontvangen van onnoemelijk veel berichtjes e-mails en dreigen met een advocaat. Nooit meer bij dit bedrijf!
 
Ja 95% ontvangen van onnoemelijk veel berichtjes e-mails en dreigen met een advocaat. Nooit meer bij dit bedrijf!

Los van het feit dat het inhouden van 5% van het te restitueren bedrag curieus is vraag ik me af waarom je zo weinig geduld hebt? Je hebt je geld terug voor de jaarwisseling wat, gezien de klap die de ondernemers wederom hebben gekregen, gewoon netjes is. Aangezien het geld, zonder verbod, morgen de lucht in zou zijn geschoten, lijkt het me niet dat je het direct nodig hebt voor primair levensonderhoud?
 
Effe serieus,
Wij Hollanders willen altijd alles zo goedkoop mogelijk.
Steenbergen maak altijd mooie prijzen, vooral als je op de freaksite besteld.

En dan nog sommige janken om 5% van het bedrag.

In al die jaren dat ze mooie prijzen hebben.
In de winkel en op de webshop.

Mag je denk ik niet klagen, met vuurwerkland steenbergen.


Hopelijk voor hun ga het volgend jaar weer gewoon zoals 't hoort.
 
Ik vind het zo jammer dat hier een hardwerkende ondernemer, welke het al zwaar heeft door 2 jaar geen verkoop/steunmaatregelen die niet of nauwelijks met enige spoed worden uitgekeerd/etc, gebashed wordt desondanks deze ondernemer al een groot deel van de enorme administratieve rompslomp en vele orders naar tevredenheid heeft afgehandeld.

Steenbergen heeft mijn mail/verdere afwikkeling netjes afgehandeld, zoals ik gewend ben van ze.

Ramon, thanks! Tot 2022!
 
Ik vind het zo jammer dat hier een hardwerkende ondernemer, welke het al zwaar heeft door 2 jaar geen verkoop/steunmaatregelen die niet of nauwelijks met enige spoed worden uitgekeerd/etc, gebashed wordt desondanks deze ondernemer al een groot deel van de enorme administratieve rompslomp en vele orders naar tevredenheid heeft afgehandeld.

Steenbergen heeft mijn mail/verdere afwikkeling netjes afgehandeld, zoals ik gewend ben van ze.

Ramon, thanks! Tot 2022!

Ook ik wil me hier nog even hartelijk bij aansluiten! Zelfs een prachtige bunkerrondleiding gehad bij het het ophalen van een cat. 1 bestelling in oktober! Sta me toe opa's raad door te geven (kom uit een echte ondernemersfamilie) Kijk naar de 99,8% van je klanten die super tevreden is en niet naar de critici die je toch nooit tevreden zult kunnen stellen! Succes nog even man en tot volgend jaar! :wink:
 
Ik heb geen problemen met die 50 euro die ik moet betalen als ik mijn bestelling zou annuleren. Ik heb die meer dan ruim bespaard met de extreem goede deals die ze maken.

Of het hoort of normaal is is wat anders, maar daar ben je zelf bij. Ik heb mijn bestelling naar 2022 doorgeschoven.

Waar ik wel moeite mee heb is dat ze vaak niet snel reageren op vragen etc. Dat is bij andere winkels echt beter geregeld... Dat moet en kan beter vind ik.

Zou verder ook top zijn als vuurwerkland even hier zou reageren.
 
Opzich logisch, aangezien alles netjes via de mail word opgelost. Bij mij en me kameraden dan toch. En die 5% dat wist ik vorig jaar al, geen problemen mee.
 
Voor mij is wel duidelijk, een derde keer doorschuiven gaat niet meer gebeuren, hopelijk is dit ook niet nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan