(Freakactie 2021) Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij gaat het niet helemaal goed op de site, ik krijg alleen korting over het 1e product in mijn mandje.of geldt het niet op artikelen die met actie op de site staan?

Ja ik heb het inmiddels gelezen, maar gied er staat nog genoeg leuks op dus dat komt wel goed ��

Bestelling ook doorgezet vorig jaar. Maar hier nog niet extra's aan de afhaalbon toegevoegd. We wachten geduldig af..

Ik ben ook wel erg benieuwd naar een eventuele aanvulling. Denk niet dat Jo vanaf onderaan met de orders begonnen is gezien ik afhaalbon nummer 3 heb haha. Heb een flinke order staan dus benieuwd of er nog een nieuw product bijkomt of ik wat dubbel kan schieten.

Ik ben ook wel erg benieuwd naar een eventuele aanvulling. Denk niet dat Jo vanaf onderaan met de orders begonnen is gezien ik afhaalbon nummer 3 heb haha. Heb een flinke order staan dus benieuwd of er nog een nieuw product bijkomt of ik wat dubbel kan schieten.

Hier ook mijn bestelling geupdated. Mooi product erbij, had ik al 1 van besteld dus mooi in V-shape komend jaar :) Thanks Jo!

Hier ook nog niks, een maat van mij had een mooi doosje erbij gekregen. We wachten het nog even af. Goed bezig Jo.

Het is een flink karwei om bij alle orders die doorgeschoven zijn handmatig een passend cadeau toe te voegen. Zoals beloofd krijgt iedereen wat gratis erbij.
Pijnacker is inmiddels klaar en ben nu bezig met Oisterwijk en dan daarna Roosendaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan