(Freakactie 2021) Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft mooi dit, wat kleine dingen kunnen meepakken en de laatste event 4 seasons box bij oisterwijk. Afgelopen jaar niet helemaal op film gekomen dus moest er toch nog een keer bij. Leuk moment van het jaar dit altijd, mijn dag omheen gepland haha!

Stop de tijd! De eerste bestelling hier staat ook weer. Mooi wat budget cakes te pakken. Wordt in de loop van het jaar vast nog verder aangevuld.

Kleine bestelling geplaatst, 2x de Dream Cakes set van Rubro.
Scherp geprijsd, 3 stuks voor 14,75. Heb nu 4 setjes in totaal, 12 cakes dus.

Heb net wat aangeschaft :

1 x Amsterjam
1 x Mega Six Star Assortiment
1 x Patagonia

@@ S Jo : De afhaalopdracht van mijn zo juist geplaatste bestelling staat er, echter de afhaalbon van de bestelling vorig jaar kan ik nergens vinden ?

Veel compounds was wel erg weinig van op voorraad. Enig idee of deze in de loop van het jaar nog worden aangevuld?

1x Giant souring Tails , 1x brocade Rain en een popcorn fontein :p

*Ook net nog een Bushwackers gescoord deze was denk ik in een winkelwagen blijven hangen

Laatst bewerkt:
Veel compounds was wel erg weinig van op voorraad. Enig idee of deze in de loop van het jaar nog worden aangevuld?

Vorig jaar is er niets uitgeleverd he en wat er stond, dat is door de besteller niet doorgezet naar dit jaar. Dus verwacht maar niet al te veel, want het past gewoonweg niet in de bunkers.

Kleine bestelling gedaan. Sommige artikelen wat te hoog geprijsd, maar gelukkig nog wat leuks kunnen scoren.

Mooi assortiment maar die prijzen kun je in december ook krijgen. Sommige artikelen zijn 40% duurder dan bij de buurman. Voor mij wederom geen haokan dit jaar.

aanbiedingsprijzen aangepast

aanbiedingsprijzen aangepast

Van veel producten zijn de aanbiedingsprijzen aangepast.
Webshopbeheerder was vergeten nieuwe prijslijst te importeren.

Van veel producten zijn de aanbiedingsprijzen aangepast.
Webshopbeheerder was vergeten nieuwe prijslijst te importeren.

Hoi Jo,

Vraagje daarover.
Ik zie nu dat er van mijn bestelling ook een artikel minder kost nu na deze wijziging.
Wordt dit nog verrekend?
Niet erg als het niet zo is, maar vraag het toch.

Hoi Jo,

Vraagje daarover.
Ik zie nu dat er van mijn bestelling ook een artikel minder kost nu na deze wijziging.
Wordt dit nog verrekend?
Niet erg als het niet zo is, maar vraag het toch.

Dat viel mij ook al op bij wat producten, echter is dat niet na te gaan bij alle producten, omdat die al uitverkocht zijn. Dus eerlijk, wat zou de prijs van de Amsterjam nu eigenlijk zijn ?

Het valt me op dat er nu bij geen 1 artikel staat pas af te halen op 29 december na 12.00u.
Is er toch extra ruimte gecreëerd voor deze artikelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan