[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn bestelling doorgeschoven. Zitten een aantal producten tussen waar ik begin van het jaar snel bij moest zijn, omdat ze snel weg waren. En na 2 jaar een verbod is het 3e jaar scheepsrecht toch!

Ook ik ga mijn bestellingen lekker doorschuiven, en dan praten we niet over een paar 10tjes. Mocht dat grafkabinet het volgend jaar voor elkaar krijgen om weer een (permanent) verbod erdoorheen te douwen, ben ik er alsnog van overtuigd dat Driesprong dit netjes met ons afhandelt en alles volledig crediteert.:thumbsup:

Hulde voor de nette communicatie en keurige opties.:handsup:

Netjes geregeld. Ik had een bescheiden bestelling staan, maar wel met 2x de Decibel, dus ik laat hem lekker staan. Tot volgend jaar!

Heb de mail ook gehad maar zit beetje met dubbel gevoel aan de ene kant wil ik hem laten staan maar aan de ander kant weer gevoel van zal ik hem annuleren omdat ik niet zekers weet als we volgend jaar wel weer mogen goed over nadenken

Als ik het laat staan en volgende jaar is er weer een vast vuurwerk verbod krijg ik dan ook gewoon me geld terug?

Heb de mail ook gehad maar zit beetje met dubbel gevoel aan de ene kant wil ik hem laten staan maar aan de ander kant weer gevoel van zal ik hem annuleren omdat ik niet zekers weet als we volgend jaar wel weer mogen goed over nadenken

Als ik het laat staan en volgende jaar is er weer een vast vuurwerk verbod krijg ik dan ook gewoon me geld terug?

Staat in de mail. Ja dat krijg je.

100% zekerheid heb je nooit. De driesprong heeft gelukkig het hele jaar ook overige inkomsten die niet zo snel stil komen te vallen. Daar lijkt me de kans een stuk groter dat je volgend jaar je geld terug krijgt dan bij andere winkels die die inkomsten niet of minder hebben.

100% zekerheid heb je nooit. De driesprong heeft gelukkig het hele jaar ook overige inkomsten die niet zo snel stil komen te vallen. Daar lijkt me de kans een stuk groter dat je volgend jaar je geld terug krijgt dan bij andere winkels die die inkomsten niet of minder hebben.

En precies dat is dus 1 van de redenen waarom ik alles laat staan.

Netjes de mail ontvangen en ik laat ook de bestelling staan. Solide bedrijf dus ook alle vertrouwen erin dat bij een totaal verbod ik het geld gewoon terug krijg. Ik wil gewoon deze artikelen hebben dus mocht het gewoon door gaan volgend jaar zal ik ze opnieuw moeten bestellen.. dan liever voor de top prijzen van dit jaar. Laat maar lekker drogen die bakken!

Hier ook netjes de mail ontvangen en laat hoogst waarschijnlijk mijn bestelling staan voor volgend jaar! Komende dagen is even goed over na denken, want er zitten een aantal dingen tussen die volgend jaar niet meer schijnen te mogen..

Hier ook nog geen mail binnen, maar die zal vanzelf wel komen neem ik aan.
Top dat Driesprong hier zo soepel mee om gaat, al had ik niet anders verwacht.

Succes Driesprong met de voorbereidingen voor het volgende seizoen en hopelijk sta ik volgend jaar wél de auto vol te laden :)/

welke dingen mogen volgend jaar niet meer dan ?

Ik heb mijn bestellingen allemaal geannuleerd bij driesprong, Na 2 jaar mijn geld elders geparkeerd te hebben ben ik het vertrouwen voor komend jaar compleet kwijt ( in de overheid dan ;) ).
De Driesprong gun ik het uiteraard, maar volgend jaar oud en nieuw weet ik zeker dat ik niet meer in NL ben.

Iedereen van de Driesprong, bedankt voor de kneiter harde mooie actie's door het jaar heen. Super bedankt voor alle duidelijke communicatie naar ons klanten toe. Heel veel sterkte en succes met de afwikkeling van alle bestellingen.

Ik lees dat velen hier twee dagen terug al een mail hebben gehad, ik echter nog steeds niet. Zijn er nog meer die nog niets hebben gehad ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan