[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn om te zien dat de Driesprong het voor ons freaks mogelijk om de eerste 10 maanden van elk jaar zeer aantrekkelijk te kunnen bestellen. Begrijpelijk dat een winkelier de laatste twee maanden van het jaar inzet op de normale consument en de prijzen dus hoger zijn :angel:

Zeker, ik denk dat de freaks niets te klagen hebben gehad bij driesprong.

Fijne om te zien dat Driesprong weer open is. Prijzen zijn wel weer flink gestegen.

Ik vind de prijzen voor sommige produkten nog steeds netjes met die 20% korting erbij hoor. Mooi als je toch nog iets extra's wilt meepakken in de komende 2 weken. De riesenknaller voor 60, de special 1 en 5 voor 56 of de Total Display Box voor 112 euro is alsnog niet al te duur om maar iets te noemen.

Begrijp mij niet verkeerd jongens haha. Heb uiteraard al eerder besteld. Maar dacht ik zeg het ff.
Uiteraard logisch en nog steeds scherpe prijzen voor deze tijd van het jaar.

Is het mogelijk dat de 20% actie wordt verlengd?
Ik heb al een aantal bestellingen lopen, alleen wil ik graag nog een aantal cakes bijbestellen maar ik wil wachten op het antwoord van het verbod.

Ik heb al een aantal bestellingen lopen, alleen wil ik graag nog een aantal cakes bijbestellen maar ik wil wachten op het antwoord van het verbod.

Ik zit met het zelfde probleem Liam wil graag nog een mooie compound bestellen:D
maar inderdaad ik zit ook weer met het verbod:angry:

Ik zit met het zelfde probleem Liam wil graag nog een mooie compound bestellen:D
maar inderdaad ik zit ook weer met het verbod:angry:

Ik snap je punt helemaal, maar zodra jij hebt besteld en het verbod komt er daadwerkelijk doorheen. Krijg je je volledige bedrag teruggestort. En ja, deze winkel doet dat echt en nog snel ook. Dus waarom wachten als je niks te verliezen hebt?

Ik snap je punt helemaal, maar zodra jij hebt besteld en het verbod komt er daadwerkelijk doorheen. Krijg je je volledige bedrag teruggestort. En ja, deze winkel doet dat echt en nog snel ook. Dus waarom wachten als je niks te verliezen hebt?

Toch nog even de 400 Shots Total Display Show meegepakt :handsup:
Heb inderdaad niks te verliezen dus toch maar de knoop doorgehakt:D

Hier het zelfde probleem wil eerst even afwachten wat er uit komt deze week dan a ik weer bestelen pas

Dus het filmpje wat er bij die compound staat klopt niet ?
Volgens mij staat de driesprong "actie" compound dit jaar helemaal niet op site en was het een verrassing coumpound zonder filmpje (zal waarschijnlijk later wel weer komen).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan