[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog geen actie ondernomen, omdat ik dat namelijk niet kan aangezien ik nog steeds geen email heb mogen ontvangen :confused:
Vind het best raar aangezien ik 7 orders heb lopen, ook al van het vorige jaar die ik heb laten staan. Vreemd om te lezen dat velen hier al mail hebben gehad en dat sommigen zelfs al hun geld geretourneerd hebben gekregen ??

#@# Correctie : het zijn er zelfs 9 :sad:

Same here. Ook nog geen bericht ontvangen dus. Heb even een mailtje ter herinnering gestuurd. Men zal het goed druk hebben vermoed ik.

Heb nog geen actie ondernomen, omdat ik dat namelijk niet kan aangezien ik nog steeds geen email heb mogen ontvangen :confused:
Vind het best raar aangezien ik 7 orders heb lopen, ook al van het vorige jaar die ik heb laten staan. Vreemd om te lezen dat velen hier al mail hebben gehad en dat sommigen zelfs al hun geld geretourneerd hebben gekregen ??

#@# Correctie : het zijn er zelfs 9 :sad:

Ik zou ze even bellen. Ik dacht ook geen mail te hebben en zat uiteindelijk in mijn spam.

Vond ze erg vriendelijk aan de telefoon. Ze hebben 1000en bestellingen zei hij, en ze werken van onder naar boven. Hij zocht mijn naam op en zei dat mijn mailtje nog niet geopend was en of ik dus tot het einde van de week kon wachten. Geen probleem uiteraard.

Driesprong hopelijk tot volgend jaar wat een jullie klantvriendelijkheid en lage prijzen kunnen veel winkels een voorbeeld nemen !

Heb mijn bestelling vorig jaar ook doorgeschoven.
Dit jaar niets kunnen kopen in de freaks omdat ik al grote bestelling had.

Dat is ergens wel een rustgevend gevoel, maar je kan ook niet lekker shoppen..

Ik zit beetje zelfde dilemma.

ik ga er ook nog even over denken.

Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Van de week eens goed overdenken..

Heb mijn bestelling vorig jaar ook doorgeschoven.
Dit jaar niets kunnen kopen in de freaks omdat ik al grote bestelling had.

Dat is ergens wel een rustgevend gevoel, maar je kan ook niet lekker shoppen..

Dat is ook een van de overwegingen op basis waarvan ik heb besloten geen bestellingen door te schuiven dit jaar. En ook ik heb vandaag het bedrag retour gekregen van Driesprong. Triest dat het weer zo moet lopen, maar geen enkel verwijt richting Driesprong. Ze hebben hier de zaakjes goed geregeld, top! Hopelijk tot volgend jaar!

Bedankt Driesprong! Vandaag mijn centjes retour gehad , erg goede snelle en duidelijke service.
Komend jaar zeker weer bij jullie bestellen :)

Netjes en snel afgehandeld. Dat geeft vertrouwen om volgend jaar weer volle bak te bestellen.

Ook ik Heb mijn bestelling van dit jaar ook doorgeschoven naar 2022 hoplijke dan wel gewoon vuurwerk opahelen zoniet dan is het gewoon klaar en neem ik me geld terug.. blijft geen feest he..

Vandaag de mail van de Driesprong mogen ontvangen. Alles netjes ingevuld en teruggestuurd.
Wel vreemd dat er stond dat het een reminder was, want dit was echt pas de eerste email van hun :)

Ik krijg wel een beetje het idee dat meer mensen de bestelling annuleren tov de situatie vorig jaar. Ik kan er naast zitten maargoed.

Het is misschien een beetje voorbarig maar zijn jullie (driesprong) wel weer van plan om vanaf januari de freakacties te starten? ik richt m'n "pijlen" maar meer op 2022 ipv dit verloren jaar dus ben benieuwd of we iets kortbij hebben om naar uit te kijken:D

Ja ik hoop inderdaad op wat januari shoppen. ( heb mn bestelling niet doorgeschoven om weer lekker te kunnen shoppen volgend jaar )

Ik ga komend jaar geen gebruik maken van freakacties in NL tot half november zolang corona onder ons is. De spanning of het bestelde daadwerkelijk in de straat komt te staan ga ik mezelf niet meer aan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan