[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moest er toch ook maar in geloven zulke scherpe aanbiedingen:applause:
Toen ik de W-Triple Layer voorbij zag komen maar meteen de knoop doorgehakt want deze stond echt bovenaan op de wishlijst:yes:
Verder ook nog 3x de Fata Morgana meegepakt lijkt me ook een heel dik blokje met die waaiereffecten
Ultimate Prof Box(144) zit ik ook aan te denken, heeft iemand hier misschien een straatfilmpje van ???

Ik heb 2 bestellingen op 2 afhaal momenten beide wel op het zelfde mail adres. Geldt dan het afhaalmoment van de eerste bestelling of wordt het vroegste afhaal moment aangehouden?

Ik heb 2 bestellingen op 2 afhaal momenten beide wel op het zelfde mail adres. Geldt dan het afhaalmoment van de eerste bestelling of wordt het vroegste afhaal moment aangehouden?

Wanneer je nu 2 verschillende momenten hebt worden deze verschillende momenten ook aangehouden. Er zijn ook klanten die expres hun bestellingen op verschillende momenten zetten ivm kilo's etc.
Voor het wijzigen van een afhaalmoment kan je ons het best even een e-mail of een privé bericht sturen.

Ik moet het nog meemaken dat ik bij een winkel wat ophaal en de 25kg regel gehanteerd wordt. Verschillende compounds die verkocht worden wegen sowieso al meer dan 25kg

Daar heb je gelijk in, kun je die quote deleten? Paasborrel op hea, dan ben je te eerlijk haha

Ik moet het nog meemaken dat ik bij een winkel wat ophaal en de 25kg regel gehanteerd wordt. Verschillende compounds die verkocht worden wegen sowieso al meer dan 25kg

Ik heb de laatste berichten hier zitten lezen, maar ik kan nergens een bericht vinden waar jij reactie op bedoeld is. Kun je hem misschien toelichten waarom je deze opmerking plaatst ?

Ik heb de laatste berichten hier zitten lezen, maar ik kan nergens een bericht vinden waar jij reactie op bedoeld is. Kun je hem misschien toelichten waarom je deze opmerking plaatst ?

Volgens mij was er iemand die vroeg om de bestelling via de achterdeur op te halen vanwege de 25kg regel.

Die reactie is denk ik verwijderd.

Oooehhh, de W-Triple Layer zit er ook tussen, en zelf iets goedkoper dan nu tijdens de WCKD Week van magnum :tongue2:
Staat de Willow Mayhem ook nog op de planning?

Zelf heb ik ook erg veel interesse mochten jullie de Willow Mayhem gaan voeren.

Zojuist maar weer een W Triple Layer toegevoegd aan de bestellingen, lekker bezig Driesprong!

Is mij bekend, maar wil graag niet nog een dealer erbij, vandaar hoopte ik dat Driesprong waar ik al wat heb staan hem erbij doet :D

Ik ben erg benieuwd naar die 30% korting van Magnum,
waarschijnlijk heb ik iets gemist of over het hoofd gezien
Kan iemand mij een linkje sturen a.u.b.
Alvast bedankt:)

Is mij bekend, maar wil graag niet nog een dealer erbij, vandaar hoopte ik dat Driesprong waar ik al wat heb staan hem erbij doet :D

Precies mijn gedachten. Ook niet veel behoefte aan nog een aparte dealer erbij. Dus mocht driesprong hem overwegen, komt er ook van mijn kant opzeker 1 bij.

Dit jaar voor het eerst naar driesprong toe ben heel erg beneuiwd naar deze winkele

heb net me eerste bestellig gedaan :D

Vraagje haalen jullie de kooie van de blokken?

En vraagje als later in jaar de afhaaltijd er niet meer tussen staan moet zekers gewoon even mailen zekers?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan