pyro2002 zijn foto film en sfeer topic

Dit oud en nieuw was toch echt 1 van de mindere, ik heb er ook wel dingen van geleerd. Zoals dat ik in vervolg minder vuurwerk ga kopen. Omdat ik ook tevreden ben met de helft van mijn budget. Dit jaar word het sowieso veel minder omdat ik nog erg veel over heb:
IMG_20200102_154623.jpg
Dit kwam onder andere door de mist. Maar ook omdat ik al tevreden was rond 10 uur in de avond, waardoor ik niet veel meer heb afgestoken. Ook was ik in de ochtend tot de avond helemaal niet lekker. Dat kwam door meerdere factoren, waar ik nu niet allemaal bij langs ga. Verder heb ik ook wel echt mijn leuke momenten gehad. De meeste daar van heb ik ook op film, met die filmpjes heb ik ook een mooie compilatie gemaakt. Ik denk wel 1 van mijn beste.

We zullen zien wat ik dit jaar nog ga doen met vuurwerk, het loopt altijd anders dan dat je denkt dat het gaat lopen.

Laatst bewerkt:
Ik ga me met dit topic trouwens meer focussen op berichten zoals de laatste 2 die ik heb geplaatst. Ook zal ik hier geen product video's plaatsen , tenzij ik ze echt het delen waard vind. Stook video's komen er nog wel op, maar ze moeten wel interessant genoeg zijn.

Hele fijne berichten zeg, had ze helemaal gemist door alle drukte heen. Bedankt voor het delen.

Back
Bovenaan