Alpha

Goed om te beginnen ja deze doet het goed.
Jammer genoeg niet in 500grams hele mooie cake voor weinig centen

Dit was een heel leuk potje zeg. Niet groot, formaat unox knakworstenblik, maar inderdaad heel gaaf om voor een ander groter cakeje te zetten. Als het goed is heb ik deze op film (in een projectje) dus ik zal een dezer dagen even kijken wat ik kan uploaden

Dit was een heel leuk potje zeg. Niet groot, formaat unox knakworstenblik, maar inderdaad heel gaaf om voor een ander groter cakeje te zetten. Als het goed is heb ik deze op film (in een projectje) dus ik zal een dezer dagen even kijken wat ik kan uploaden

Heb ook een projectje van de Alpha Cakes gedaan. Een deze dagen even uploaden. Waren echt geweldige cakes, hier moet echt een 100shots bak van komen, misschien met goud en silver staarten? :handsup:

Hij komt zo op film wel heel erg goed over zeg, vooral zo met meerdere. Dit jaar helaas niet gehad, eens kijken of deze er dit jaar bij komt.

Wat een topper zeg op bovenstaande film, zeker per meerdere. Interessant product die ik in de gaten houd, vind het effect echt subliem uitgewerkt en krakelt lekker door. Deze houden we in het hoofd.

Mooie gouden crossette met crackling, erg gaaf! Zeker met meerdere ziet het er prachtig uit, zoals simmien zegt, hier mag een grote cake van komen!

Heel leul klein cakje inderdaad. We zullen het idee voor een 100 shots eens opperen tijdens een bezoek.

Ook eentje die me niet is opgevallen, maar zeker aanspreekt. Hoe was de crackling, want die komt hard over, dat maakt het juist interessant, maar is het ook zo hard? Kan iemand dat bevestigen.

Back
Bovenaan