Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb zojuist vernomen van een ( bekende ) winkelier dat de 2019 productie ook geen kooi heeft. Helaas waren het dus samples.. jammer zeg! Maar opzich wel begrijpelijk, knalden bijna de Evo Bombers uit de finale er uit![]()
Heb zojuist vernomen van een ( bekende ) winkelier dat de 2019 productie ook geen kooi heeft. Helaas waren het dus samples.. jammer zeg! Maar opzich wel begrijpelijk, knalden bijna de Evo Bombers uit de finale er uit![]()
Ik twijfel nog steeds. Op deze foto van de opbouw in 's Gravenzande zie ik duidelijk de echte Der Hammer (mét een gewoon label) staan. Dit is echter de finale. Dus niet het exemplaar wat geschoten is bij de demo. Het feit dat er een label omheen zit, lijkt mij een bewijs dat het moeilijk een sample kan zijn. Herkennen we deze Der Hammer ergens terug in de finale?
![]()
Ook van Tobias zelf net gehoord dat het examplaar van de demo een sample was. De gene uit de finale waren wel productie. En de Massive ( Colossal ) was 2019 productie en geen sample!
Had deze in 2018 wel een kooi?
Blij dat ik deze toch niet besteld heb. Wel jammer dat dit gebeurd... Dat importeurs samples schieten snap ik al niet... maar dat vuurwerkwinkels het ook al doen vind ik helemaal apart... je laat iets anders zien dan wat de consument in de straat krijgt... Waarom? Zo krijg je toch alleen maar teleurgestelde klanten?
Inderdaad, heb zowel de Der Hammer als de White Red Rebel tweemaal aangeschaft aan de hand van een demo een paar weken geleden, denkende dat het gewoon productie was. Zou ze eigenlijk gewoon om willen ruilen maar denk niet dat dat mogelijk is.