Der Hammer

Heb zojuist vernomen van een ( bekende ) winkelier dat de 2019 productie ook geen kooi heeft. Helaas waren het dus samples.. jammer zeg! Maar opzich wel begrijpelijk, knalden bijna de Evo Bombers uit de finale er uit :)

Heb zojuist vernomen van een ( bekende ) winkelier dat de 2019 productie ook geen kooi heeft. Helaas waren het dus samples.. jammer zeg! Maar opzich wel begrijpelijk, knalden bijna de Evo Bombers uit de finale er uit :)

waar zijn ze mee bezig.... eerst met white red rebel 2019 productie zonder kooi en nu met der hammer?
Ik probeerde vandaag der hammer mee te pakken door de overtuigende goede 2019 productie/sample op de demo maar laat het wel links liggen.

Ik twijfel nog steeds. Op deze foto van de opbouw in 's Gravenzande zie ik duidelijk de echte Der Hammer (mét een gewoon label) staan. Dit is echter de finale. Dus niet het exemplaar wat geschoten is bij de demo. Het feit dat er een label omheen zit, lijkt mij een bewijs dat het moeilijk een sample kan zijn. Herkennen we deze Der Hammer ergens terug in de finale?

80113100_2186764798294450_1418896378137935872_o.jpg

Ik twijfel nog steeds. Op deze foto van de opbouw in 's Gravenzande zie ik duidelijk de echte Der Hammer (mét een gewoon label) staan. Dit is echter de finale. Dus niet het exemplaar wat geschoten is bij de demo. Het feit dat er een label omheen zit, lijkt mij een bewijs dat het moeilijk een sample kan zijn. Herkennen we deze Der Hammer ergens terug in de finale?

80113100_2186764798294450_1418896378137935872_o.jpg

Ook van Tobias zelf net gehoord dat het examplaar van de demo een sample was. De gene uit de finale waren wel productie. En de Massive ( Colossal ) was 2019 productie en geen sample!

Ook van Tobias zelf net gehoord dat het examplaar van de demo een sample was. De gene uit de finale waren wel productie. En de Massive ( Colossal ) was 2019 productie en geen sample!

Hopelijk heb je je kartonnen nog niet aangeschaft naar aanleiding van de eerste bronnen. :p

Colossal, poeh! Knap staaltje vuurwerk, nu blijkt dat dat wel echt productie is.

Blij dat ik deze toch niet besteld heb. Wel jammer dat dit gebeurd... Dat importeurs samples schieten snap ik al niet... maar dat vuurwerkwinkels het ook al doen vind ik helemaal apart... je laat iets anders zien dan wat de consument in de straat krijgt... Waarom? Zo krijg je toch alleen maar teleurgestelde klanten?

Blij dat ik deze toch niet besteld heb. Wel jammer dat dit gebeurd... Dat importeurs samples schieten snap ik al niet... maar dat vuurwerkwinkels het ook al doen vind ik helemaal apart... je laat iets anders zien dan wat de consument in de straat krijgt... Waarom? Zo krijg je toch alleen maar teleurgestelde klanten?

Inderdaad, heb zowel de Der Hammer als de White Red Rebel tweemaal aangeschaft aan de hand van een demo een paar weken geleden, denkende dat het gewoon productie was. Zou ze eigenlijk gewoon om willen ruilen maar denk niet dat dat mogelijk is.

Inderdaad, heb zowel de Der Hammer als de White Red Rebel tweemaal aangeschaft aan de hand van een demo een paar weken geleden, denkende dat het gewoon productie was. Zou ze eigenlijk gewoon om willen ruilen maar denk niet dat dat mogelijk is.

Geld terug is sowieso wel een optie.

Ik ga steenbergen hier zeker mee confronteren, heb er 4 besteld na het zien van hun demo voor in een finale.. als dit een flopper word dan past hij zeker niet in een finale thuis! Jammer dat winkels ook mee doen aan de sample hype!

Ik heb er 3 in bestelling staan, sowieso een leuke cake voor het geld, ook al is ie wat minder dan op de demo's en alleen al om het formaat en de 30mm tubes, maar ik snap wel dat er mensen zijn die dit misleiding vinden. Ik wacht het rustig af. Mocht het niks zijn en er komen meer klachten, zal VWT zich toch echt wel achter de oren (moeten) gaan krabben.

Sample Hype...... Goed punt. Winkeliers zijn verantwoordelijk om de consument goed voor te lichten. Je kunt het de producent niet kwalijk nemen dat productie nog niet binnen is en er gebruik gemaakt moet worden van samples. Als winkeliers in hun demo's voor elk van de producten aangeven of het productie (+ batch jaar) of een sample betreft zijn we af van dat geouwehoer.

Wat een prachtige cake blijft dit zeg. Echt enorm van genoten, harde burst en een fijn tempo. Uiteraard maakt de prijs deze cake nog meer de moeite waard. Deze zal zeker terug komen in de collectie voor dit jaar.

Vondt hem ook beter presteren als vorig jaar, boeketten leken wat groter/ronder en voller? Mooie cake hoor

Back
Bovenaan