[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgaande op de filmpjes ben ik heel benieuwd naar de dierencakes en de Magic In The Air. Ook de Nishiki komt op de lijst, even wat anders maar o zo mooie effecten. Las Fallas wellicht ook nog een paar van meenemen.

Las fallas staat genoteerd, lijkt me een prima knalcake. De siercakes kom ik niet helemaal uit, demo filmpjes op een strand met windkracht 5 geeft geen goed beeld. Maar ook op straat videos lijken de effecten vaak snel weg?

Net even gebeld met intratuin Voorschoten
Zij verkopen dit jaar vuurwerk (blaxx)

Hun webshop gaat pas medio oktober/november online zag ik op Fb, lijkt me niet dat je dan meedoet met de actie? Of bestel je dan direct bij China red en is intratuin Voorschoten alleen het afhaalpunt?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat “normaal gaat” is pas het eerste jaar dat ik met freakacties te maken krijg..

Deze actie laat ik ook niet aan me voorbij gaan dit, hoewel ik het bescheiden houd. Lastig vind ik dat ik vrij uiteenlopende recensies lees over bijvoorbeeld Magic in the Air, Pig, Rooster, ik noem maar wat...

Dan maar zelf uitvinden wie ik vind dat er gelijk heeft. :blink:
Welke staat er op je wishlist?
Bij mij iig die gilbak, las fallas, the rat en twijel om magic in the air/bulldozer nog bij te nemen.

Hun webshop gaat pas medio oktober/november online zag ik op Fb, lijkt me niet dat je dan meedoet met de actie? Of bestel je dan direct bij China red en is intratuin Voorschoten alleen het afhaalpunt?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat “normaal gaat” is pas het eerste jaar dat ik met freakacties te maken krijg..

Je kan ze dan het beste een bericht sturen en vragen of ze meedoen met de actie. China red verkoopt alléén via de afhaalpunten, dus niet direct bij chinared.

@Viper, vooralsnog zijn alleen Fire Festival en een paar ratjes must haves. Eventuele andere aankopen twijfel ik nog sterk over. Kanshebbers: rooster, magic in the air, bulldozer.

Ik heb in het verleden de PIG, Las fallas, Nishiki, Angel dust, Inspiration en Mistral gehad.

Pig en Las fallas, waren echt fantastisch.
Nishiki en Angel dust waren prima, echt de effecten waren niet super groot, wat op zich logisch is met 45 en 70 shots per cake.

Mistral was een leuke budget cake, maar niet zo goed als bijvoorbeeld de Monster ride.
Inspiration is een prima klein cake assortiment, maar ook niet heel spannend. Voor €7,50 per cake, zeker niet verkeerd.

Waarom niet, ik heb er vertrouwen in dat er gewoon gestookt kan worden en anders worden je centjes keurig netjes terug gestort. Althans dat was afgelopen jaar zo, zonder dat ik er om had gevraagd.

Dan heb je niet bij West Vuurwerk een bestelling gedaan....
Geweldige voorwaarden: bestelling laten staan, geen terugbetaling en minimale en verlate reactie op je bestelling hoe dit verder gaat.

Heb er ook alle vertrouwen in dat we mogen afsteken hoor...

Dit jaar maar weer een poging wagen. Mooie actie. Ondanks dat ik het idee heb dat er dit jaar weer een verbod komt durf ik het aan. Vorig jaar bij Ed Raket in Bergen op Zoom hele correcte afhandeling, kunnen veel ondernemers nog wat van leren.

Dan heb je niet bij West Vuurwerk een bestelling gedaan....
Geweldige voorwaarden: bestelling laten staan, geen terugbetaling en minimale en verlate reactie op je bestelling hoe dit verder gaat.

Heb er ook alle vertrouwen in dat we mogen afsteken hoor...
Je kan er altijd achteraan bellen hé, heb ik ook gedaan. Te bereiken op 06-kijk even op zijn site...

Dit jaar maar weer een poging wagen. Mooie actie. Ondanks dat ik het idee heb dat er dit jaar weer een verbod komt durf ik het aan. Vorig jaar bij Ed Raket in Bergen op Zoom hele correcte afhandeling, kunnen veel ondernemers nog wat van leren.

Zelfde hier, vorig jaar heeft Ed het heel goed aangepakt. Ondanks dat ik mn bestelling van toen heb geannuleerd ga ik er waarschijnlijk dit jaar weer bestellen.

Update in de lijst met deelnemende winkels; Intratuin Breda doet niet mee en is dus uit het overzicht gehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan