[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me twijfels als Vuurwerkzevenkamp nog wel vuurwerk verkoopt vorige jaar ook niks van gehoord de site was vorige jaar ook bijna heel jaar offline of hebben een nieuwe site??

Vorig jaar via Intratuin Hoorn besteld, netjes me geld terug gehad dus zal zeker weer gebruik maken van de actie :thumbsup:

Heel mooi. Vorig jaar de discipline op kunnen brengen om niets te bestellen. Gaat mij dit jaar niet meer lukken.:p

Hahaha het was me vorig jaar al niet gelukt. Dit jaar zelfde verhaal.

Maar super hoor, al die vroege acties. Word ik heel blij van!

Naast de lijst van de chinees(eten) heb ik de lijst van de vorige bestelling bij CR ook nog liggen. Coppy en klaar is Kees.:handsup:

Na het verbod vorig jaar en de nette afhandeling vanuit China Red en Intratuin Sliedrecht afgelopen jaar is dit een actie die ik zeker ga benutten!
Bedankt dat jullie dit wederom mogelijk maken voor ons!

Voor mij ook zo netjes afgehandeld door Intratuin Sliedrecht zonder om erom te hoeven vragen was het geld netjes teruggestort.
Ik zal wederom een mooie bestelling plaatsen over 2 weken,

Nice! Fijn dat deze optie weer wordt geboden waardoor ik wel een paar items met dikke stift op de wishlist staan weer meeneem! Ook ik pak de CR bestelling van vorig jaar er weer even bij en zal deze dan ook weer in de virtuele winkelwagen leggen en daarna eind dit jaar hopelijk wél gewoon in de auto laden

Vorig jaar de terugbetaling van intratuin HI ambacht zeer snel geregeld. Dit jaar nogmaals gebruik maken van deze actie.

Voor mij was het bij Makkelie in vijfhuizen/haarlem vorig jaar ook keurig geregeld, gewoon heel snel geld terug op de rekening zonder er maar naar te vragen. Daarom zeker dit jaar weer bestellen daar.

Fijn om de bevestiging te lezen dat de actie weer komt! Zal het oude lijstje weer tevoorschijn halen, al moet ik nog wel even de nieuwere producten dubbelchecken want heb alleen in de 1e actie vorig jaar besteld. Als de Hummingbird ook mee doet is dat in ieder geval een zekerheidje. We gaan tzt eens kijken wat IT Hoorn allemaal in de aanbieding heeft. Topactie van CR, waarvoor weer veel dank!

Ik hoop trouwens dat de plaatselijke coppelmans wat meer kruid gaat verkopen dan de huidige snijbloemen in hun (vuurwerk)webshop :p

https://vuurwerk-veldhoven.nl/assortiment

Haha geweldig, bij IT Hoorn kwam je een tijdje geleden op de laatste pagina na de grote blokken opeens kattenbakvulling tegen...

Mooi hier ga ik dit jaar ook gebruik van maken. Even een vraag aan de kenners. Welke producten zijn echt een must have?

Ik noem mijzelf geen kenner, maar vanuit liefhebbers oogpunt:

Obsessed
Fire Valley
Magic in the Air
Bulldozer
V-Master
Best Solution
Ghost Town
Crack Attack

Vergeet de losse cakes zoals Pig/Rooster/Dog niet en eventueel de 'budget-cakes' Manipulator en Mistral niet....

Heb mij tot nu toe nog van veel freakacties weten af te houden, maar deze wordt wel lastig.
Wil graag kennis maken met China Red cakes, eerder al wel kleiner vuurwerk gehad van CR wat overigens echt goed presteerde, maar ik denk dat de Las Fallas en de Pig en Rat er wel bij komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan