[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar hadden jullie ook enkele artikelen van de Duitse markt in het assortiment, o.a. de Vogelschreck Rakete.

Kunnen we dit jaar ook nog wat toppers van onze oosterburen verwachten?

Ik zou dolgraag de Knisterteufel van Lonestar bij jullie in het assortiment zien. Zijn er in verschillende kleuren per 3 verpakt. Voorkeur zou uitgaan naar de blauwe variant al is er ook een mix doosje. Ze zijn klein van formaat, maar echt mega in uitwerking. Lijkt mij een mooie toevoeging en zit ook een NL beschrijving op. Zou dit mogelijk zijn?

Lonestar-Knisterteufel-scaled.jpg

Echt heel gaaf die crackling dingen.
Verder, jammer dat Pijnacker niet meedoet met nieuwe freakactie! Maar veel succes toegewenst met de bunker in Breda!

@pyrofan#1, dit zijn inderdaad gave mines! Voor ons wordt het lastig deze uit Duitsland te halen. Wel krijgen we een soort gelijk item in de collectie via Lesli vuurwerk. We moeten nog even wachten op het filmpje!

@Vipergg & vuurwerkboy023, voor vragen over Redwire in Pijnacker kunnen jullie mailen naar [email protected] :)

Gaat de webshop van Breda vandaag open? Ik kan daar nog geen producten zien of moet je daar ook eerst inloggen?

Gaat de webshop van Breda vandaag open? Ik kan daar nog geen producten zien of moet je daar ook eerst inloggen?

De webshop met de RedWire actie is vanaf nu online! :handsup: Inloggen is niet nodig, via https://breda.vuurwerkbunker.nl/ kun je direct de webshop benaderen.

Uiteraard vullen we shop binnenkort aan met al het andere moois dat Vuurwerkbunker.nl Breda te bieden heeft - waaronder onze nieuwe Space Power collectie!

Daarnaast zetten we vanavond op de webshop van Pijnacker ook nog een paar acties online!

Ben benieuwd naar de acties van Pijnacker! Jammer dat daar de red wire actie niet is, 2 red wire boxen stonden wel hoog op de lijst:handsup:

Zo te zien is er een afhaalmogelijkheid in de nacht in Breda, dat is mooi.
Ik ga zeker binnenkort een bestelling plaatsen, met een schuin ook op de Funke/Luypaers actieweken. Wanneer komen trouwens de andere producten op de site?

Om geen aanbieding te missen in Pijnacker zit ik er natuurlijk boven op, maar helaas nog acties in Pijnacker :-(

NIEUW SEIZOEN NIEUWE ACTIES BIJ VUURWERKBUNKER.NL PIJNACKER

Bijvoorbeeld:
- Combideal Mega Willows + The Branco voor de gestoorde prijs van € 200.-
- Insane voor een insane prijs van € 19.95
- Hele Vuurwerkbunker.nl Specials lijn tijdelijk in prijs verlaagd!
- Alle Predator Boxen voor € 77.- per stuk
- Een aantal top cakes zoals de Neon Attack en de Colossal (Massive) zijn ook toegevoegd
- Leuk voor in de vooravond: de drie Conic fountains nu voor € 8.50 per stuk
- En nog veel meer acties online te vinden!

LET OP bij Vuurwerkbunker.nl Breda koop je nu RedWire tegen super strakke prijzen, zoals:
- Redwire Autograph Box voor € 74.96
- Titanium Peony voor € 29.96 (ook als kartonactie 6 stuks voor € 138)
- Wall of Willows € 89.63
- Criss Cross Crackhead voor € 26.21
- Super Splitter voor € 74.96
- Three Stage Trouble voor € 14.96

Laatst bewerkt:
Tot wanneer lopen de acties bij Breda? Op RedWire vuurwerk?

Edit: mijn eerste bestelling geplaatst in Breda, om 0:00.
3 maal de Three Stage Trouble. Soms heb je van die producten, die je dan net zoekt. En een kans om die te bestellen voor een mooie prijs.

NIEUW SEIZOEN NIEUWE ACTIES BIJ VUURWERKBUNKER.NL PIJNACKER

Bijvoorbeeld:
- Combideal Mega Willows + The Branco voor de gestoorde prijs van € 200.-
- Insane voor een insane prijs van € 19.95
- Hele Vuurwerkbunker.nl Specials lijn tijdelijk in prijs verlaagd!
- Alle Predator Boxen voor € 77.- per stuk
- Een aantal top cakes zoals de Neon Attack en de Colossal (Massive) zijn ook toegevoegd
- Leuk voor in de vooravond: de drie Conic fountains nu voor € 8.50 per stuk
- En nog veel meer acties online te vinden!

LET OP bij Vuurwerkbunker.nl Breda koop je nu RedWire tegen super strakke prijzen, zoals:
- Redwire Autograph Box voor € 74.96
- Titanium Peony voor € 29.96 (ook als kartonactie 6 stuks voor € 138)
- Wall of Willows € 89.63
- Criss Cross Crackhead voor € 26.21
- Super Splitter voor € 74.96
- Three Stage Trouble voor € 14.96

Tot wanneer blijven de nieuwe acties geldig in Pijnacker?

De Redwire actie in Breda duurt de volledige september maand.

In Pijnacker zolang de voorraad strekt (EVO)!

NIEUW IN 2020

Nu ook online: onze Anniversary Box! Vuurwerkbunker.nl bestaat 5 jaar en dat vieren we met onze eigen echte special :)

In de actie van € 75.- voor € 59.-!

NIEUW IN 2020

Nu ook online: onze Anniversary Box! Vuurwerkbunker.nl bestaat 5 jaar en dat vieren we met onze eigen echte special :)

In de actie van € 75.- voor € 59.-!

Ziet er leuk uit voor een mooie prijs. Gave finale ook! Kun je iets meer vertellen over leverancier, kaliber en kruitgewicht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan