[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal! Inderdaad een beetje stil in het topic, maar stil zitten doen we zeker niet. We zijn druk bezig om de laatste puntjes op de i te zetten voor het nieuwe assortiment. Hopelijk kunnen we jullie daar binnenkort meer van laten zien, en uiteraard van de zomer zullen we de site updaten met alle nieuwe producten en oude producten die weer op voorraad komen.

Ik hou het ook met een schuin oog in de gaten, maar zie nog weinig beweging. For the record: ik mis de Colossal nog in het assortiment. :p

We zullen even zoeken of we nog wat Colossal's kunnen opduiken en online kunnen zetten :) Als je op zoek bent naar specifieke producten kun je ons altijd mailen ([email protected])!

Mogen die ABA single shots nog gewoon uitgeleverd worden met de wetswijziging op komst?

Jazeker, de ABA's (bevestigd door Katan) zijn namelijk mines en vallen daarom niet onder single shots. Deze vallen dus niet onder de komende wetswijziging en kunnen we nog gewoon verkopen en uitleveren.

Binnenkort horen jullie meer van ons, we hebben maar liefst twee leuke nieuwtjes met jullie te delen! :handsup:

Recent is er bericht op fb geplaatst over idd de nieuwe locatie in Breda. Dit heeft natuurlijk tijd gekost, maar Tobias en Robin zullen het denk ik in het nieuwe seizoen, wellicht al vanaf 1 september, meer dan goed gaan maken. Heb even geduld.🥳🤞

En zijn de laatste puntjes op de i gezet?? Wanneer gaat de site geüpdate worden??

We gaan 1 september online met Pijnacker en Breda en zullen dan producten aanvullen en nieuwe acties online zetten. Dit zal voornamelijk de collectie van vorig jaar zijn.

Later komt er ook nog een speciale actie week specifiek voor de Vuurwerkbunker.nl eigen import lijn en wordt de webshop aangevuld met de nieuwe collectie voor dit jaar.

Beste liefhebbers,

Dit jaar komen wij met een volledig nieuwe lijn ontworpen en geimporteerd door vuurwerkbunker.nl. De lijn bestaat uit een aantal cakes en compounds in de kalibers: 20, 26 en 28mm. De verschillende producten zullen we binnenkort online zetten, voor nu een opwarmertje ;)

Kijk dit is al een stuk beter een (goede) teaser voor de hele lijn en dan alles online zetten, stuk efficiënter dan voor ieder product apart een teaser maken zoals sommigen :)

Die beelden zien er weer strak en professioneel uit zoals we van jullie gewend zijn. Zeer benieuwd naar de producten.

26 en 28mm, nooit geweten dat dit gangbare tube diameters waren.
Erg gave trailer, ben heel benieuwd.

De trailer belooft veel goeds. Mijn interesse is in ieder geval gewekt. Ik kijk er naar uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan