Something Different

Heb het idee dat deze niet opnieuw geïmporteerd wordt door Wolff. Tenminste zie nergens nieuwe voorraad. Ongelooflijk zonde, want was echt een gave box afgelopen jaarwisseling.

Heb het idee dat deze niet opnieuw geïmporteerd wordt door Wolff. Tenminste zie nergens nieuwe voorraad. Ongelooflijk zonde, want was echt een gave box afgelopen jaarwisseling.

Dat viel mij ook al op ja. Gelukkig eerder dit jaar nog eentje uit de voorraad in Huizen kunnen reserveren voor een mooie prijs.

Sierlijk en zeer fraaie kleuren, stand alone prima. Ik zou deze mits aanschaf lekker in een showtje doen prima geschikt voor. Geschoten op Demo Kuiper!!

Dit jaar gewoon weer in de collectie. Zoiets kan ik echt niet laten liggen voor 65 euries.

Stand alone is die ook leuk als je 'm op een iets rustiger moment schiet. Afgelopen jaar om iets van 0.45 geschoten. Ervoor schoot ik de Red Widow en erna de Mega Willows. Was een leuk waaierrijtje :)

enorm mooie compound vond ik persoonlijk. voor mij de verrassing van het jaar. de tails waren werkelijk prachtig, had er wel liever wat meer van gezien, maar oke, bijzonder goed bevallen deze.

ik was een beetje bang dat die effecten tussen de tails door saai zouden zijn, maar zelfs die waren indrukwekkend, het werd er echt met een flinke knal uitgeschoten.

perfecte compound om als afwisseling erbij te hebben. ik ga deze volgend jaar zeker weer kopen.

Dacht hiermee rustig te beginnen, maar deze maakt echt flinke indruk bij het publiek. Superheldere tails die met een doffe dreun gelanceerd worden. Video volgt!

Dacht hiermee rustig te beginnen, maar deze maakt echt flinke indruk bij het publiek. Superheldere tails die met een doffe dreun gelanceerd worden. Video volgt!

haha ik had een beetje hetzelfde. had hem gebruikt om tussen de grote compounds door af te steken, dacht ook dat deze lekker rustig zou zijn, maar deze zorgde echt voor een wow effect met bijzonder harde lanceer-knallen.

Back
Bovenaan