[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom morgenmiddag ook mijn bestelling ophalen. Als iemand zin heeft in een praatje: hit me up. Dan plan ik een beetje hoe laat ik langskom!

Het was de bedoeling om de 29ste langs te gaan. Lekker met de top2000 erop en tog een beetje gevoel van afhalen. Maar met de nieuwe dreigende maatregelen besloten om het morgen op te halen. Jammer, maar het is niet anders. Tot morgen Patrick.
Dat dus, jammer, maar dan maken we het morgen gewoon gezellig, tot dan Patrick!

De nachtdienst zit er hier bijna op, dan snel 3 uurtjes slapen en mooi die kant op. Nooit verwacht dat het cat1 afhalen leuk zou zijn, maar heb er zin in! Tot vanmiddag eventueel voor de gene die ook gaan.

Had ook nog iets open staan bij Vuurwerkbunker Leidscherijn. Wordt denk ik geld terug vragen. Of een afhaalpunt. Hoop op het laatste.

Laatst bewerkt:
ff een snelle reactie gezien de drukte, hectiek en alles wat er op mij afkomt.
Naar alle waarschijnlijkheid zullen morgen er geen winkels open zijn, of wij ook niet-essentieel zijn is op dit moment niet duidelijk.
Eveneens is het niet duidelijk og bijvoorbeeld een afhaalfunctie voor vuurwerk/alles wat ik verkoop mogelijk is.
Dit zijn dingen waar ik morgen in ga duiken en zodra ik daar iets over kan melden zal ik dat uiteraard gaan doen!

Patrick, wat een topgozer ben jij. Hopelijk kan en mag jij nog iets organiseren voor de andere liefhebbers, het is allemaal erg hectisch en begrijpelijk!

Ik was er vanmiddag even snel, bestelling stond klaar, klopte en snel weer plaats gemaakt voor de volgende klant. Helaas geen gesprekje maar gezien de omstandigheden duidelijk ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan