[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn bestelling opgehaald en het was weer super geregeld ! bedankt! en nu lekker stoken met alleen cat1 is helaas niet anders.

De spoeling in cat 1 spul wordt dun, toch hebben we nog eea van Lesli en GBV in order gezet.
Ik heb ze zojuist op de site geknald, alles komt in de loop van deze week binnen

Ik ben ook druk bezig om het eea nieuw van Funke nog extra te krijgen, voor vragen hierover graag even een mailtje naar me sturen aub.

De voorraad Luft Heulers worden op korte termijn weer aangevuld :cool:

Laatst bewerkt:
Even een kleine shout out naar Patrick; bedankt voor de service. Ik heb een deel van mijn lopende bestelling omgezet naar cat. 1 van hoge kwaliteit, en de rest wordt binnenkort netjes teruggestort.

Tot volgend jaar en dank voor de uitstekende service!

Zeer benieuwd wat er van Funke nog bij gaat komen, heb wel zin in een rit de 29ste. Gaan het zien, maar nogmaals top bezig.

Laatst bewerkt:
Top Patrick! Echt goed bezig, ik wacht dan nog even met mijn bestelling tot alles compleet is.

Heel veel respect en hulde dat je dit nog mogelijk maakt voor ons als liefhebbers!

Haha mooi. Ik had Patrick al gemaild daarover. Hopelijk kan hij er aan komen, dan schaf ik ze gelijk per vol doosje aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan