[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling weer de deur uit! Wordt toch het jaar van Cat 1 stoken, wie had dat ooit gedacht.

Net even wat opgehaald. Was best druk. Kom binnenkort de rest op halen. Hoop je dan even te spreken Patrick.:kerst:

Hier ook weer wat mooie artikelen gekocht, zeer blij mee. Bedankt Patrick, en tot de 29ste :handsup:

Ik heb alle mailtjes verwerkt voor wie een bestelling per mail heeft gedaan. Helaas heb ik niet de gelegenheid gehad om iedereen even te antwoorden, aangezien de inbox maar vol blijft stromen.

Maar heb je een bestelling per mail gedaan, dan laat ik je het weten wanneer de bestelling compleet is en afgehaald kan worden in de winkel.

Onze voorraad met luft heulers is erg hard gegaan, morgen komt daar een nieuwe lading van.
De andere funke items gaan erg hard, wanneer je dit wilt bestellen stuur me dan een mailtje dan kan ik het in reserveringen voor je zetten zodat je mis grijpt.

Laatst bewerkt:
Ik word er blij van om te lezen dat er veel bij jullie gekocht word Patrick! En erg mooi dat je alweer nieuwe voorraad hebt geregeld!

Helaas konden wij bepaalde Funke items niet meer bijbestellen terwijl daar nog behoorlijke vraag naar was, dus ik ben even verder gaan zoeken en heb weer wat bij kunnen krijgen via een ander kanaal.
Vanaf morgen einde middag hebben wij weer een ruime voorraad Blauwe Luft Haulers :)
Mogelijk had men ook nog heel beperkt Kugelblitz en Silberfontanen, mocht dat het geval zijn probeer ik iets mee te krijgen.
Doordat ze iig geen Silberturmen hebben kan ik de bestelling nog steeds pa vanaf 14/12 uitleveren, maar mocht je dan niet kunnen wachten dan is de mogelijkheid er om iig vast deze twee items in de winkel aan te schaffen :)

Even kleine aanvulling nav vragen, alles wat besteld is door jullie en ik bevestigd heb en Tevens alle mails van gisteren en vandaag die ik nog niet hebben kunnen beantwoorden worden uitgeleverd dat komt allemaal.

Wat ik net poste gaat om een toevoeging van extra artikelen!

Dus kan ik gewoon een bestelling/reservering per mail sturen, er vanuit gaande dat wat ik bestel ook geleverd wordt? Of moet ik rekening houden dat ik bepaalde producten niet kan bestellen?
Ben namelijk opzoek naar de Kugelblitz, Bengalfeuer Mix en de Silberfonänen. (Geysir Kaliber A zou ook fijn zijn, maar daar ga ik niet vanuit)

Als je me een mailtje stuurt, dan reageer ik altijd even hoe of wat. Op dit moment heb ik alles uit je lijstje nog alleen geen geysir a daar kan ik niet aan komen.

Haha nu de stres of we ons cat1 wel geleverd krijgen :bonk: Kan gek gaan in deze tijden haha.

Laatst bewerkt:
Als alles volgens plan loopt hebben wij in het aankomende weekend alles compleet ja.
En dan ga ik als een malle al jullie orders lopen en jullie berichten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan